Ratings based on 130 Guest Reviews

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4.1 out of 5
100% of guests recommend
4.0 Room cleanliness
4.4 Service & staff
4.2 Room comfort
4.0 Hotel condition
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
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5 out of 5
by A traveller

Lovely hotel to relax

Posted Aug. 7, 2023 on Hotels
Lovely hotel & staff
Comment from Hotel Management
Aug. 24, 2023 by La réception, Hotel Management
Cher Kévin, Nous vous remercions d’avoir publié un 10/10 suite à votre récente visite au Zénia hôtel & Spa***. Nous sommes ravis que nous ayons su répondre à vos attentes. En espérant vous revoir très bientôt pour une expérience toute aussi réussie!Cordialement, La réception
4 out of 5
by A traveller

Unusual Location

Posted May 20, 2023 on Hotels
It’s different, not what you expect from the outside. Staff were friendly, it was clean. Just an unusual location in between shopping outlet, but pleasantly surprised
Comment from Hotel Management
Jul. 4, 2023 by The manager, Hotel Management
Hello,Thank you for your feedback!Regards,The manager
1 out of 5
by A traveller

Posted Oct. 30, 2022 on Hotels
Comment from Hotel Management
Nov. 11, 2022 by Sonia M, Hotel Management
Bonjour Monsieur,Nous sommes désolés si votre séjour n a pas été à la hauteur de vos attentes.Nous aurions aimé connaitre les raisons d'un tel retour.Cordialement,Sonia M
5 out of 5
by A traveller

A great overnight stay.

Posted Oct. 7, 2022 on Hotels
Very welcoming & efficient staff. A good sized room & shower room. A large comfortable bed. The swimming pool & sauna area is very nice. There’s a nice restaurant at the hotel & a Chinese restaurant next door.
Comment from Hotel Management
Oct. 13, 2022 by Sonia M, Hotel Management
Dear Jacqueline, Thank you for your comments following your stay at the Zénia Hotel & Spa. It is with great pleasure that we receive your compliments. Also, we will not fail to share your appreciation with all our team. Your satisfaction is the greatest reward for our staff who work day after day to offer you an impeccable service. Waiting to welcome you again, we ask you to believe in the expression of our best sentiments. Sincerely,
5 out of 5
by A traveller from San Ramon

This traveller left a rating score only Posted Apr. 23, 2022 on Expedia
4 out of 5
by A traveller

Posted Feb. 16, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Feb. 21, 2024 by La direction, Hotel Management
Cher Yannick, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre récent séjour au Zénia Hôtel & Spa***. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Cordialement,
4 out of 5
by A traveller

Posted Feb. 16, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Feb. 21, 2024 by La direction, Hotel Management
Cher Yannick,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre récent séjour au Zénia Hôtel & Spa***. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Cordialement,
5 out of 5
by A traveller

Posted Feb. 15, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Feb. 21, 2024 by La direction, Hotel Management
Cher Monsieur Philippe, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre récent séjour au Zénia Hôtel & Spa***. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Cordialement,
5 out of 5
by A traveller

Posted Feb. 14, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Feb. 21, 2024 by La direction, Hotel Management
Chère Madame Marie, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre récent séjour au Zénia Hôtel & Spa***. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Cordialement,
5 out of 5
by A traveller

Posted Feb. 1, 2024 on Hotels
une qualité de service et un accueil irréprochable.
Comment from Hotel Management
Mar. 21, 2024 by La direction, Hotel Management
Bonjour Jean Loic,Nous vous remercions sincèrement pour votre retour positif ! La satisfaction de nos clients est notre priorité absolue, et nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié la qualité de notre service et notre accueil. Nous nous efforçons toujours de fournir une expérience irréprochable à nos clients, et vos commentaires positifs sont une véritable récompense pour toute notre équipe. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt pour une expérience tout aussi agréable.Bien cordialement,