Note fondée sur 951 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Certaines choses à améliorer.

Publié le 7 oct. 2022 sur Hotels
Bon séjour. C’est dommage que le ménage n’est pas fait. Le même petit déjeuner tous les jours, cela devint ennuyant.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2022 sur Expedia
Chambre spacieuse, propre et bonne literie. Parfait pour une nuit d'étape
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2022 par Renae Walker Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at Ramada by Wyndham. We are happy to hear that your room was spacious and clean, as well as the perfect stop along your travels. We appreciate your feedback and look forward to serving you in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 avr. 2024
When I arrived, they couldn’t find my reservation, but then after a few minutes they were able to. Apparently, they’ve had computer problems?? The room had areas that were dirty and hadn’t been cleaned.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
This property is very dated. The night time attendant is not friendly. It seems they have a sewage problem. The lobby bathroom smelled like it was backed up when it wasn’t & the same with our room 133.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Had to wait 10 minutes for someone to show up to help me check in. Person was pleasant and helpful. Room was clean and comfortable bed. Bathroom was not great and toilet didn't flush properly. Stay was just adequate.
4 sur 5
par un voyageur de Clearwater

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Good access, convenient
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Awesome hotel! Very accessible and pet friendly with doggy doo areas and poo bags.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Tejay P, General Manager, Gestion de l’hôtel
Shelley,Thank you for writing us a feedback regarding your most recent stay with us. We are thrilled to know that you and your companion had a PAWSITIVE stay with us. We are glad to know that you were able to take advantage of our pet area and amenities provided. Please do come back and stay with us in the near future. Regards,
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 févr. 2024