Note fondée sur 25 évaluations de clients
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4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 28 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2019 par Anja, Gestion de l’hôtel
Thank you :)
par un voyageur
Publié le 6 août 2022 sur Hotels
Fint och fräscht rum med tyst läge, cirka 5 minuters promenad från centrum. Nära mataffär och smidig incheckning. Bra utrustat kök och badrum, rummet var mycket välstädat. Lite lyhört mellan rummen dock, men det var ingenting som störde oss.
par un voyageur
Good overnight in pula
Publié le 5 janv. 2022 sur HotelsWe came here after our previous accommodation ended up being super smoky and not stellar. This was definitely an upgrade and was clean, still a tiny bit smoky, good kitchen, and good, communicative check in
par un voyageur
Nice place to stay near town
Publié le 15 oct. 2021 sur HotelsThe San Martino room served our one night stay perfectly. There is no front desk but the owner sent us information on how to get into the room. The owner also explained how we can get parking on the street. The room itself was basic but clean and comfortable. We liked it because it was close to town. We had the ability to watch Netflix which was a nice bonus.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2021 sur Hotels
The place has an excellent location, closed off the main attractions. it is difficult to park a car in the region. the rooms are nice.
par un voyageur
Publié le 24 août 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 août 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 31 août 2020 sur Hotels
We werejust sorry we couldnot stay longer..Great location and Kristina host was very welcoming and helpful..The room and kitchen were spotless..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2020 par Kristina and Irena, Gestion de l’hôtel
Thank you Marie!
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 27 janv. 2020 sur Expedia