Note fondée sur 81 évaluations de clients

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4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

50 ok 50 à ameliorer

Publié le 27 oct. 2023 sur Hotels
Bien arrivé, lieu sécurisé, service au top, restaurant agreable et hygiene impecable. Par contre le service "tour operator" est excessivement cher comparé au "doityourselft" ou meme les agences du centre ville. Niveau eco-responsabilité aucun effort fait ou constater. Le batiment blanc jure dans le paysage au point que les locaux denigrent fortement la clientèle s 'y trouvant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2023 par Oswaldo Soto General ManagerGHL Hotel Lago Titicac, Gestion de l’hôtel
Dear GuillumeThank you for sharing your comments about your recent stay at the GHL Hotel Lago Titicaca.We take note of the area of activity and experience that you have highlighted to carry out necessary actions and improvements, especially in cost.Our essence is to provide a memorable experience and we are happy to know that this time was achieved through the service of our great team.We hope to have your visit whenever your travels bring you back to our wonderful city.Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2023 sur Hotels
Cet établissement mériterait un coup de neuf et une meilleure insonorisation. Ceci dit, le service est très bon. Le personnel est très serviable. Le petit déjeuner est varié, copieux et très bon. Le cadre est vraiment magnifique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2023 par Oswaldo Soto Gerente General GHL Hotel Lago , Gestion de l’hôtel
Dear YannThank you for choosing to stay at The GHL Hotel Lago Titicaca. It's nice to read that you enjoyed you stay with as. We take into account the suggestion of renovation of the rooms.We appreciate your review and cannot wait to welcome you back, soon!Sincererly,Oswaldo SotoGeneral ManagerGHL Hotel Lake Titicaca
4 sur 5
par un voyageur

Petite escape au Lac Titicaca

Publié le 14 oct. 2022 sur Hotels
Hôtel avec une vue imprenable sur le lac Titicaca. L’hôtel reste quand meme un peu vieux, mais confortable. Personnel très sympathique et accueillant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2022 par Milagros Velazco Quality Assurance Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. DrissThank you very much for your kind review and for taking the time to share your experience in this medium. We are glad to know that you have enjoyed the warmth of our services and the friendliness of our team.We look forward to welcoming you once again at our property whenever your travels bring you to Puno.Sincerely,Milagros VelazcoQuality Assurance ManagerHotel GHL Lago Titicaca
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2022 par Milagros Velazco Quality Assurance Manager , Gestion de l’hôtel
Dear FredericVery kind of you to share with us your experience after your recent stay.We are glad to know that the service of our collaborators lives up to your expectations.We sincerely hope that you will return again and allow us to once again provide you with a memorable service and attentive to your suggestionsSincerely,
4 sur 5
par un voyageur de Courbevoie

Publié le 19 avr. 2022 sur Expedia
Hôtel parfaitement situé sur une presqu’île avec une vue imprenable sur le lac : thé place to be ! Personnel gentil et serviable mais pas très pro. Arrivée à 3 dans une suite avec supplément, le lit supplémentaire n’était pas installé ; réfrigérateur avec prise européenne non branchée ; vol de notre bouteille de vin sur notre table au bar par une cliente… bref, 5 étoiles chip
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2022 par Milagros Velazco Quality Assurance Manager , Gestion de l’hôtel
Dear AntoineVery kind of you to share with us your experience after your recent stay.We just learned that she had some difficulties due to extra payments.We sincerely hope that he will return again and allow us to provide you with a renewed and memorable service and attentive to his suggestions.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Excellent hotel à Puno

Publié le 12 févr. 2020 sur Hotels
Magnifique vue sur le lac Titicaca, personnel attentif et aimable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2022 par Milagros Velazco Quality Assurance Manager , Gestion de l’hôtel
Cher Monsieur SimonAu nom de tout le personnel du GHL LAGO TITICACA, nous apprécions vos aimables commentaires et nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié nos installations et nos services lors de votre séjour parmi nous. Notre objectif est que vous viviez une expérience unique et extraordinaire. Merci pour votre visite et nous espérons vous accueillir à nouveau.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par OSWALDO SOTO GENERAL MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. XiaopingOn behalf of the entire GHL Lago Titicaca team, I would like to thank you for taking the time to share your experience.For us it is of utmost importance to know the opinions of our guests as well as we are proud to know that what we want to express is being received in the right way.Our commitment is that you want to come back so we will be delighted to have you back to the hotel to continue serving you with the same personalized service that characterizes us.Thank you for your preferenceSincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par OSWALDO SOTO GENERAL MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear AndrewOn behalf of the entire GHL Lago Titicaca team, I would like to thank you for taking the time to share your experience. For us it is of utmost importance to know the opinions of our guests as well as we are proud to know that what we want to express is being received in the right way. Our commitment is that you want to come back so we will be delighted to have you back to the hotel to continue serving you with the same personalized service that characterizes us. Thank you for your preference Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Wonderful

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par OSWALDO SOTO GENERAL MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear Beatriz On behalf of the entire GHL Lago Titicaca team, I would like to thank you for taking the time to share your experience.For us it is of utmost importance to know the opinions of our guests as well as we are proud to know that what we want to express is being received in the right way.Our commitment is that you want to come back so we will be delighted to have you back to the hotel to continue serving you with the same personalized service that characterizes us.Thank you for your preference
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par OSWALDO SOTO GENERAL MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear LisaWe sincerely regret that on this occasion the smell to Puno was not acceptable, as we try to take care of every detail so that our guests enjoy their stay with us safely with all the protocols of food quality that characterizes us for our classification. We strive daily to achieve the complete satisfaction of our customers, therefore. We thank you once again for your opinion and hope to welcome you again in any of our GHL hotels, we wish you all the best. Sincerely, Oswaldo Soto General Manager GHL Hotel Lago Titicaca