Note fondée sur 962 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2021 par Jeanette, Gestion de l’hôtel
Dear Roberto, Thank you very much for your fantastic review - It is highly appreciated. We are glad to hear, that you enjoyed your stay and hope to see you again some other time. Best regards Jeanette
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2019 par Jeanette, Gestion de l’hôtel
Kære Knud. Mange tak for for den flotte anmeldelse. Vh Jeanette/Receptionen.
5 sur 5
par un voyageur

Excellent choix.

Publié le 25 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2019 par Jeanette, Gestion de l’hôtel
Hi René, Thank you very much for your fantastic review. Best regards Jeanette/Front desk
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Jeanette, Gestion de l’hôtel
Kære Asta-Marie,Vi sætter stor pris på din fantastiske anmeldelse og glæder os over, at I nød jeres ophold.Mange tak og på forhåbentligt gensyn en anden gang.Med venlig hilsenJeanette
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2024 par Receptionist , Gestion de l’hôtel
Kære MikkelTusind tak for den flotte anmeldelse! Vi er utroligt glade for, at du nød dit besøg. Med venlig hilsenCamillaHotel Randers
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Pernille Andersen, Gestion de l’hôtel
Thank you!BrHotel Randers
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Jeanette, Gestion de l’hôtel
Kære Morten,1000-tak for din flotte anmeldelse. Vi er glad for, at du havde et dejligt ophold og håber at kunne byde velkommen en anden gang.Med venlig hilsenJeanette
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Jeanette, Gestion de l’hôtel
Kære Birgitte,Mange tak for den flotte anmeldelse. Det glæder os at høre, at I nød jeres ophold, og vi håber at kunne byde velkommen en anden gang.Med venlig hilsenJeanette
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
Ok hotel med fin beliggenhed. Morgenmaden kunne have været bedre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Receptionistelev , Gestion de l’hôtel
Hej, Tak for din tilbagemelding, det værdsætter vi højt. Det glæder os at høre du fandt beliggenheden god.Vi beklager at morgemaden ikke levede op til dine forventninger.Trods alt håber vi at byde dig velkommen igen. Venlig hilsen Yadimar Acuña
4 sur 5
par un voyageur

Central hotel in Randers

Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Jeanette, Gestion de l’hôtel
Kære Finn,Vi sætter stor pris på din anmeldelse og håber at kunne byde velkommen en anden gang.Med venlig hilsenJeanette