Ratings based on 488 Guest Reviews

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4.2 out of 5
87% of guests recommend
4.4 Room cleanliness
4.2 Service & staff
4.2 Room comfort
4.3 Hotel condition
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
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4 out of 5
by A traveller

Posted Feb. 26, 2024 on Expedia
This hotel is very close to the Rennes station. You can access this hotel via a south exit of the station's third floor.
5 out of 5
by A traveller

Posted Oct. 30, 2023 on Expedia
The room was very spacious and the breakfast buffet had a great variety of fresh food and well supplied.
5 out of 5
by A traveller

This traveller left a rating score only Posted Oct. 1, 2023 on Hotels
5 out of 5
by A traveller

This traveller left a rating score only Posted Aug. 13, 2023 on Expedia
3 out of 5
by A traveller

Posted Aug. 6, 2023 on Expedia
Very quiet, clean and comfortable beds with excellent bedding. Breakfast poor value and clearly understaffed, things ran out and buffet was not well maintained- not the fault of the one person trying to look after it.
5 out of 5
by A traveller

This traveller left a rating score only Posted Jun. 30, 2023 on Expedia
5 out of 5
by A traveller

Posted Aug. 11, 2022 on Hotels
Comment from Hotel Management
Aug. 16, 2022 by Christine R - Adjointe de Direction, Hotel Management
Bonjour Mark, Merci beaucoup pour cette excellente note. Nous sommes ravis que notre hôtel vous ai plu et que vous avez passé un agréable séjour parmi nous. A très bientôt chez Ibis
5 out of 5
by A traveller

Posted May 3, 2022 on Hotels
Comment from Hotel Management
May 5, 2022 by Christine R - Adjointe de Direction, Hotel Management
Bonjour Peter, Merci pour cette très bonne note, nous apprécions. En espérant avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors d'un prochain séjour à Rennes
5 out of 5
by A traveller

Posted Apr. 6, 2022 on Hotels
Comment from Hotel Management
Apr. 12, 2022 by Christine R - Adjointe de Direction, Hotel Management
Bonjour Adam, Merci d'avoir pris le temps de venir nous apporter votre retour. Votre satisfaction étant au coeur de nos priorité, nous sommes très heureux de constater que votre séjour a été des plus agréables et espérons avoir le plaisir de vous recevoir lors d'un prochain séjour à Rennes.
5 out of 5
by A traveller

Posted Feb. 19, 2022 on Hotels
Comment from Hotel Management
Feb. 19, 2022 by Christine R - Adjointe de Direction, Hotel Management
Bonjour Andrew, Merci beaucoup pour cette très bonne note, nous apprécions. Nous sommes ravis de constater que vous avez passé un agréable séjour dans notre hôtel. En espérant avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.