Note fondée sur 664 évaluations de clients

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4,1 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

OK pour une nuit mais cher pour la prestation

Publié le 30 juin 2019 sur Hotels
Hôtel près de l'autoroute même sur le côté opposé très bruyant aucune isolation phonique Chambre correcte mais literie moyenne qualité Bon petit déjeuner très complet Parking gratuit
5 sur 5
par Jpd de suisse

Publié le 12 août 2014 sur Hotels
Parfait
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mars 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
The staff was so wonderful and accommodating. We enjoyed the breakfast every morning. The make your own waffles station was fantastic. Sharol, the property manager provided great customer service over the phone where she checked me in before we got to the property and provided extra tips for our stay. The pool was fun for the kids but not warm enough unfortunately (just my opinion). Beautiful hotel overall that exceeded my expectations.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Larry C., Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with on your recent visit to the Reno-Sparks area.We hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Larry C., Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with on your recent visit to the Reno-Sparks area.We hope to see you again.
4 sur 5
par un voyageur

Overall fine

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Some small various issues in the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Larry C., Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with on your recent visit to the Reno-Sparks area.We hope to see you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Larry C., Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with on your recent visit to the Reno-Sparks area.We hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Larry C., Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with on your recent visit to the Reno-Sparks area.We hope to see you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Sheryl, the general manager was super helpful and welcoming. Toilet seat and shower-head need tightened. Both queen mattresses didn’t stay on platforms and were not firm. Only given 2 towels and washcloths to start for 5 people. Hospitality was great facilities need some detailed attention.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2024 par Sheryl Smith - General manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words, I am so sorry the beds, toilet seat and showerhead let you down. I will get with my Maintenance Staff and Housekeeping Staff and go through a retraining on these items and how to report them as I do have some new folks on the Teams. I hope to see you again and I am sure we can "WoW" you next time!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Larry C., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to fill out this survey.We hope to see you again soon.