Note fondée sur 57 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Vlissingen

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 oct. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 mai 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2023 par Hotel Abner's Riccione, Gestion de l’hôtel
Gentile Monica,la ringraziamo per le 5 stelle.Siamo contenti che il suo soggiorno si sia svolto al meglio e ci auguriamo di rivederla presto.Arrivederci!La direzione e lo staff - Hotel Abner's Riccione
2 sur 5
par un voyageur

Back to the '80

Publié le 10 janv. 2023 sur Hotels
Position is the only good thing. I guess the breakfast is not bad either, room was so small there was barely space to walk to the bathroom and almost no space to open luggage. It's a very old hotel where they spent some money to renew it. Elevators seem a trap and they actually went out of service (both) while i was there for one hour or so. So many guest walk with stairs because elevators are also so small it takes too much time to wait. Price was 120 euro, not too bad, i guess they will call it competitive, true competitive to other old hotels around this one.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2023 par Goodbye! The management and the staff - Abner's Ho, Gestion de l’hôtel
Good morning MassimilianoWe are sorry to have received a below average rating.You have booked a Classic/Quality room, the cheapest room we offer.Your room (n. 210) is not very large, we are aware of it, but it offers complete services and amenities including minibar, safe, courtesy set, wi-fi, LED TV with Sky channels, balcony with sea view and is characterized by an excellent quality/price ratio.We apologize for the unforeseen event relating to the lift, we activated immediately with the assistance that solved the problem in a reasonable time.We are delighted that you enjoyed our central seafront location, pity you did not try the breakfast, we are sure you would have been impressed with both the variety and quality...If you come back to visit us it will be a pleasure to welcome you, we will do our best to deserve a better evaluation…Goodbye!The management and the staff - Abner's Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 déc. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 oct. 2022 sur Hotels