Note fondée sur 917 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
82 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Best Western Plus Glen Allen Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Lynne,Wow, thank you for a perfect rating. We genuinely appreciate your business and trust in us. We can't wait to have you back for another pleasant stay with us on your next visit to Glen Allen.Thank You,Best Western Plus Glen Allen Inn Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par Best Western Plus Glen Allen Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Anick,Thank you so much for awarding us a positive rating for your stay at our hotel. We hope you will stay with us again soon!Thank You,Best Western Plus Glen Allen Inn Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2023 par Best Western Plus Glen Allen Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Rene,Thank you so much!  Knowing that you enjoyed your time with us indeed makes our day.  We truly appreciate your positive rating and hope you will stay with us again soon next time you visit Best Western Plus Glen Allen Inn.Thank You,Best Western Plus Glen Allen Inn Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2023 sur Expedia
Très propre..tranquille... Par contre pour un depart tôt on n avait rien pour apporter pour déjeuner !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2023 par Best Western Plus Glen Allen Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Sophie,Thank you for your positive feedback about our cleanliness and quiet environment.  We apologize for any inconvenience regarding lunch options.  We'll consider providing grab-and-go breakfast options for guests with early departures.  Your feedback helps us improve, and we look forward to serving you again.Thank You,Best Western Plus Glen Allen Inn Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2023 par Best Western Plus Glen Allen Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Richard,Thank you so much for awarding us a positive rating for your stay at our hotel.  You have brought a smile to our faces.  We hope you will stay with us again soon!Thank You,Best Western Plus Glen Allen Inn Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2023 par Best Western Plus Glen Allen Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Carole,Thank you for a Perfect Score Rating on your stay at Best Western Plus Glen Allen Inn.  We are glad you enjoyed your stay at our hotel.  Our amicable staff strives to deliver our guests great experiences, and we are glad to learn that our efforts are being appreciated.  We would love to host you again for your next visit to Best Western Plus Glen Allen Inn.Thank You,Best Western Plus Glen Allen Inn Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2023 par Best Western Plus Glen Allen Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Maxim,Thank you so much for awarding us a positive rating for your stay at our hotel.  You have brought a smile to our faces.  We hope you will stay with us again soon! Thank You,Best Western Plus Glen Allen Inn Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2023 sur Expedia
La chambre semblait propre à l’arrivée. J’ai déplacé le fauteuil pour me faire une table de chevet et j’ai trouvé deux chaussettes sales. Dans le garde-robe il y avait un sous-vêtement féminin sale enroulé dans une paire de legging. Le personnel de la réception est venu enlever le sous-vêtement et le legging. Je me suis occupée des chaussettes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sophie,Thank you for choosing to stay with us during your recent travels. We always strive to provide every guest with immaculate accommodations, so we're shocked to read about your experience. Your comments have been noted and will be promptly addressed with our team. Nevertheless, we hope this didn't detract too much from your visit and were still able to enjoy your time with us. The pleasure was all ours, and we hope to welcome you back soon.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juill. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 janv. 2020 sur Hotels