Note fondée sur 226 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
95 % des clients le recommandent
2,5 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Other close to where have to go. Polite. Thank you
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Carla,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
The service was the only great part!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ashley,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2024 par Lynn Haley, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our survey, it looks like things could have gone better with your stay. We hope to get the chance to serve you again in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
Outside there was people everywhere the appeared to be out of it on drugs. There was a lot of dogs in the hotel. And the smell inside was horrible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jessica,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Caroline,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Kimberly, We appreciate you taking the time to rate your stay. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Wiley, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Kaur J. #team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
Roaches
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2024 par Lynn Haley, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time from your day to complete our survey. We ae happy to read that your experience was a positive one and look forward to serving you in the future.