Note fondée sur 458 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
58 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2023 par JJ Patel, Gestion de l’hôtel
Dear Joseph,Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating. We really appreciate your business. Please let us know what we can do for you in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2023 sur Expedia
Dès notre arrivés on nous a donner une chambre qui était pas nettoyer et ce même si on était rendu le soir , sa été très long avoir une autre chambre qui était pas très propre, il avait pas de savon à main , ni mouchoir et il restait seulement un bout de papier de toilette…. Le plancher était salle , la salle de bain aussi …. Bref c’était deguelasse , Malheureusement nous avons pas pu être rembourser car nous avions payer par internet !!!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 déc. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2022 sur Expedia
Proche autoroute pas cher déjeuner correct mais vieil établissement manque de rénovation Correct pour une nuit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2022 par Days Inn 29936, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to leave us a review! We hope to see you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2021 sur Hotels
Malgré un léger vieillissement concernant la cambre. Nous avons pu passer une bonne nuit . Literie comfortable et environnement calme
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2021 par Davina Frazier, Gestion de l’hôtel
Dear Jerome, Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. It truly means a lot to have our customers share their positive experiences, especially during this time. Our team has worked hard to ensure that all health and safety concerns of our customers are met. I’m glad you enjoyed your experience here!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mars 2013 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Bathroom was nasty ashes behind the toilet paper room smelled terrible nats flying
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your experience with us. We sincerely apologize for the cleanliness issues you encountered during your stay. Rest assured, we take your feedback seriously and will address these concerns with our housekeeping team to ensure such issues are not repeated in the future. We hope to have the opportunity to provide you with a much-improved experience on your next visit.Sincerely, Hotel Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for providing your rating. We're sorry to hear that your experience fell short of your expectations. We value your feedback and would appreciate any specific details you can share about your stay so we can address any issues and improve our services. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Good for the money
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We're pleased to know that you found value in your stay with us. We continuously strive to offer comfortable accommodations at an affordable price. If there are any areas where we can further enhance your experience, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back in the future.Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Average hotel near a waffle house

Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
Basic stay. Hotel was right off of the highway.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Michele,Thank you for sharing your feedback. We're glad to hear that you had a basic stay and that our hotel's convenient location off the highway suited your needs. If you have any specific comments or suggestions for improvement, please feel free to share. We appreciate your stay and hope to welcome you back in the future.Sincerely, Hotel Manager