Note fondée sur 604 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2020 sur Hotels
Water coming from tap is not very clear. Tried to take a bath, but water was so brown . . . . In shower, selector of temperature was not working properly. I took a shower with a very very high temperature.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2020 par Rama, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for your feedback. when we reopen our hotel, we will certainly get this rectified. Regards Rama
3 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 27 nov. 2018 sur Expedia
Hôtel qui ne reflète pas un hôtel 4 étoiles au niveau du confort et des services
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2018 par Rama, Gestion de l’hôtel
Cher invité, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires à la suite de votre visite récente au Mercure Norton Grange Hotel & Spa. Je suis désolé que votre expérience n'ait pas répondu à vos attentes. permettez-moi de vous présenter mes excuses les plus sincères. J'espère que cette expérience étrange ne vous empêchera pas de revenir à nous. Nous sommes impatients de vous accueillir dans un avenir proche. Meilleures salutations Rama Arimilly. Directeur général
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2018 sur Hotels
overall good experience, except for poor cocktails and food in the bar and poor service when weddings are there at the same time
3 sur 5
par Alexander de Ottawa

Chambre Excellente - Nourriture Horrible

Publié le 7 mars 2016 sur Hotels
Repas du soir: Quantité trop petite. Je demande très épicé et j'ai reçu non-épicé Petit déj: Je ne sais pas combien de temps ils ont laissé la nourriture là mais c'était dégelasse! J'ai payé 10£ et j'ai pas pu manger :( Vaut mieux manger ailleurs. Sinon le service était ok et la chambre était super bien!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Rama , Gestion de l’hôtel
Dear IanThank you so much for taking time to share this 5 star rated review further to your recent stay here with us. I am pleased to learn you enjoyed your stay with us. we look forward to welcome you back in near future. Best RegardsRama ArimillyGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Very good breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2024 par Rama, Gestion de l’hôtel
Dear TammyThank you so much for taking time to award a 4 star rated review to us further to your recent stay here with uswe look forward to welcome you back in near future. Best RegardsRama ArimillyGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Great family retreat

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
I will give 200 percent ratings if there is anything like that.......from reception to swimming suite to breakfast and the gym facilities........it has been an awesome experience.....we will definitely visit again!Great family retreat👏
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Rama, Gestion de l’hôtel
Dear Oluwolewhat a fabulous review!!we are delighted to learn you enjoyed your stay her with us. we can't wait to welcome you back in near future. Best ReagrdsRama ArimillyGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Rama, Gestion de l’hôtel
Dear NeilGood morningthank you for taking time to share your feedback further to your recent stay here with us. we are pleased to learn you enjoyed your stay with us. we look forward to welcome you back in near future. Best RegardsRama ArimillyGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Rama, Gestion de l’hôtel
Dear MarkGood Morning. Thank you for taking time to share this 4 star rating further to your recent stay here with us. we are pleased to learn you enjoyed your stay with us.We look forward to welcome you in the near future. Best RegardsRama ArimillyGeneral Manager
3 sur 5
par un voyageur

Won’t be staying again

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
I need a VAT receipt but the property don’t seem to be providing me with one I’ve asked twice at the desk and about to call for the second time. Not what I need from a business trip so will find an alternative location in the future
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Jenna, Gestion de l’hôtel
Good Morning RyanThank you for your feedback about your recent stay here with us. Please accept my apologies surrounding the issue with receiving your invoice. However, i can see that you have booked and paid for this reservation through an online pre-paid rate. Which means the hotel can not issue an invoice with your VAT breakdown. The VAT invoice can be found within your booking confirmation from Expedia. Please see the payment page, this will show full VAT breakdown. Many ThanksJenna McDonaldReservations Supervisor