Note fondée sur 914 évaluations de clients
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4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 4 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2022 par Hotel Staff, Gestion de l’hôtel
Hello Audrey,Thank you for staying at the Hampton Inn & Suites in Salem, Oregon. We are happy to hear you enjoyed your stay! We hope to have you back again soon.
par un voyageur
Publié le 22 avr. 2024
Easy to find from the freeway . We arrived 2 hours before check-in time and there was a room available for us
par un voyageur
Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
Just a great experience. Staff very friendly, room very clean.
par un voyageur
Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
What I liked...front desk help was excellent and friendly. Entire facility was clean. They didn't cut corners on little amenities in the room. They offered complimentary toiletries if you forgot them. The complimentary breakfast was VERY good. Actual oatmeal (not packages) quality fruit, eggs, waffles...Everything you might want. The furnishings were quality. Clean, smoothly functional dresser drawers. Well made. Built to last.
What I didn’t love...the hvac unit was a bit noisy. The shower was clean and functional but worn. Time to replace. I will definitely look to stay at more Hampton Inns in the future.
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
The property seemed to be in a safe neighborhood. Presented itself well.
par un voyageur
Super good experience
Publié le 24 févr. 2024 sur HotelsThe night counter staff was very friendly and professional. The hotel is very clean and tidy.
par un voyageur
Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Pounding walking at 5 am
Publié le 17 févr. 2024 sur HotelsTotally sucked! The person above us has been pounding and walking around since 5am. Totally ridiculous!!!!
par un voyageur
Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels