Note fondée sur 918 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2024
Good location. Quiet. Heard they are working on finishing a kitchen so they can serve breakfast. Yeah.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par Kallie, Gestion de l’hôtel
Karl Thank you for an outstanding review! We sure appreciate that sooo much!:) We look forward to seeing you, again soon:)
5 sur 5
par un voyageur de Forest Grove

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Front desk was efficient and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Kallie, Gestion de l’hôtel
Hi William we are so happy that you had an outstanding stay! We cant wait to see you next time!:)
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Kallie, Gestion de l’hôtel
Sorry you had a bad stay Phoenix. Unfortunately it looks like you didn't follow some of our policies. We hope you had a great rest of your trip here in salem:)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Shilo Inn Suites Salem, Gestion de l’hôtel
We hope you enjoyed your stay with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
The elevator is extremely slow and scary. It finally opens just when you think you are stuck in there
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Kallie, Gestion de l’hôtel
Steven, we appreciate your amazing review! We know that the elevator needs updating and have plans to do this in the near future :) We look forward to seeing you next time!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Friendly staff and more than willing to help. Rooms were very clean and spacious.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Kallie, Gestion de l’hôtel
Jennifer, we are so glad to hear your stay was awesome! We look forward too seeing you again next time! :)
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
I stayed at this property several years ago and it has really been run down since then. I remember when Shilo Inn properties were always nice reasonable properties. This one however was noisy, the halls smelled, and the overall appearance of the property was poor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Kallie, Gestion de l’hôtel
Im sorry, we didn't meet your expectations. We strive to always provide excellent guest service! We hope you will come back and give us another chance!:)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
It had everything I needed - close to freeway, dining and close to job-site. I will definitely use Expedia and Shilo Inns again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Kallie, Gestion de l’hôtel
Wow Michael what a great review! we are ecstatic that you enjoyed your stay with us we can't wait to welcome you back next time!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
The fact that I told them we didn't want room service and they went in my room took my stuff out stole a roast beef sandwich and also stole other stuff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Kallie, Gestion de l’hôtel
Sorry for such a hard stay wade! We hoped comping you the extra night would have helped offset the confusion that happened.