Note fondée sur 210 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de St Constant

Publié le 6 nov. 2022 sur Expedia
Hôtel tranquille et bien situé. Assez près pour se rendre à la gare à pied et très près des principaux sites touristiques, boutiques et restaurants de Salzburg. Buffet déjeuner excellent. Très propre et un super service. Salzburg card en vente dans le lobby.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2022 par Valentina, Gestion de l’hôtel
Dear Denis,thank you for your kind review. We are happy to know that your stay with NH Collection Salzburg City was enjoyable!Till next time!ValentinaGuest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel,bien situé

Publié le 15 août 2022 sur Hotels
Chambre confortable, personnel sympathique.très bon petit-déjeuner buffet. Bien situé. Rapport qualité-prix très moyen,prix exagérément élevé (il est vrai que c’était la période du festival!)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2022 par Valentina, Gestion de l’hôtel
Dear Jacques, thank you for your review. We are glad that you enjoyed the facility, breakfast and service. In case you plan your future stays in NH hotels, I kindly suggest to enroll for a Discovery membership, so you can book rooms with reduced rates. Best Regards Valentina Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Very quiet, clean. Great breakfast with vegan options and very helpful staff. Good location too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Svenja A., Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Andy Le,On behalf of the entire team, I would like to sincerely thank you for your rating of your recent stay at NH Collection Salzburg City.It is a pleasure to read that you liked the location of our hotel and that you could enjoy the breakfast that we offer. Thank you also very much for your kind words about our staff. We will certainly share your compliment with the entire team. It would be an honor to welcome you back again in the near future.Kindest regards from Salzburg,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Pænt hotel, værelse ok, dog dårlig belysning. Service super.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Astrid R., Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Benny,thank you for taking the time to share your experience about your stay with us.It is delightful that you enjoyed our beautiful hotel and our great service that we offer. We thank you for your constructive criticism, we are working on illuminating our rooms in a better way. It would be a pleasure to welcome you again in a room with the new lighting on your next visit to Salzburg.
5 sur 5
par un voyageur

Salzburg

Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
Great stay and excellent locatiom
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2024 par Astrid R., Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Thomas,thank you for taking such a wonderful review about your stay at NH Collection Salzburg City. It is genuinely enriching to receive such positive feedback.Our strives is to achieve the extraordinary and we are pleased that we have been able at provide you with a great stay. We want to thank you for your kind words about our excellent location. We would like to thank you for your staying with us. We truly hope to welcome you again on your next visit in Salzburg again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
Staff ate very friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Astrid R., Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Lucy,we would like to thank you for taking the time to share your experience with us.The entire team strives to provide the best experience possible and we are pleased to see that this reflects in our rating. We would like to thank you for your kind words about our friendly staff and for staying with us.The next time you will be in Salzburg, we would be pleased to welcome you again.