Note fondée sur 537 évaluations de clients

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3,9 sur 5
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 déc. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2023 par SureStay Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a positive review! All the best to you and yours.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2023 par SureStay Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a positive review Mr. Raymond! All the best to you and yours.
4 sur 5
par un voyageur

Bien situé.

Publié le 30 juill. 2023 sur Hotels
Un hôtel très bien situé, avec le petit déjeuner compris. La chambre est décorée de manière agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2023 par L'équipe SureStay, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour vos gentils mots et vos compliments. Je vous souhaite un bon voyage de retour et j'espère vous voir la prochaine fois.
4 sur 5
par un voyageur

Nice hôtel, nice location

Publié le 18 avr. 2022 sur Hotels
Perfect hotel for a short stay. The housekeepers who work there are very nice, their kindness is definitely an added value for this hotel. There is not much more to say... (I am Mr. Boudergui and I am still waiting for the reception of my paid deposit...)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2022 par SureStay Hotel by Best Western San Diego Pacific B, Gestion de l’hôtel
Thank you for your warm and generous review! It was our pleasure to have you as our guest and it is guests like you who make our job enjoyable. We hope you received your deposit back. Safe travels and hurry back!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mai 2024
Did the job for the price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2024 par Charles Brown - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to post a review of your stay. We would love to see you again, should your travels bring you back to our area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2024
Very clean
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Charles Brown - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Patrice, thank you for your review. We hope you come back and stay with us again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
The breakfast was great, friendly staff, nice enough rooms, value for money.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Charles Brown - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ryan, thank you for your awesome review. We hope you come back and stay with us again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
We had a short stay, just overnight before our morning flight. We were permitted to check in early, which was helpful. We stayed with our cat and she was comfortable. The room was on the small side, but did include refrigerator, microwave, and coffee which we appreciated. The property itself was very quiet and chill, though the neighborhood felt a little sketchy. We grabbed a rideshare and explored OB--dinner at OB Noodle House and drinks at The Joint. Overall our stay was fine and we had no issues.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Charles Brown - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear John, Thank you for your kind comments. I am so glad that you had a great stay with us and liked our clean and great rooms, quiet location, and amenities. We hope you come back and stay with us again.