Note fondée sur 690 évaluations de clients

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4,4 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 févr. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2021 sur Expedia
Pour les : hôtel au design magnifique et personnel attentionné. Bémol : La restauration n’est pas à la hauteur de l’hôtel -
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2021 par Viceroy Los Cabos, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour ce retour afin que nous puissions revoir. Nous espérons que vous pourrez à nouveau nous rendre visite bientôt!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2021 par Viceroy Los Cabos, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, please come visit us again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2019 par Martin K, Gestion de l’hôtel
Thank You
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great rating, Andrea!We are always working very hard to provide a high-quality experience for all of our guests. It's excellent to hear that you had a lovely stay at Viceroy Los Cabos! We hope you plan on staying with us again soon!We're looking forward to your next visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Kristina, it's wonderful to see you had such a satisfying experience at Viceroy Los Cabos. We're pleased you chose to rate us and hope to welcome you back for another exceptional stay. Safe travels until then.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Amazing!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Richard, it's delightful to hear you had an amazing experience at the Viceroy Los Cabos. We look forward to your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

My trip

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Great hotel. Loved beach mattresses and umbrellas . Did not like loud music on 1 of 4 days on beach. Friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Elayne, thank you for sharing your thoughts. We're absolutely thrilled to hear you enjoyed the beach amenities at Viceroy Los Cabos. We acknowledge your note about the music, aiming to provide comfort for everyone, so we appreciate your feedback. It's wonderful that our friendly team members made you feel welcome. Looking forward to accommodating you on your next trip!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
we only stay for one night, and we have dinner at the rooftop bar which is good. but after our dinner when we come back to our room, we just had phone call said on the next day from 10am-3pm they don't have any electric (no wifi no water )
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I would like to mention that we made a phone call to inform our guests of this situation, as we are a five-star hotel and our guests' satisfaction is of utmost importance to us.Recently, the Mexican electric company notified us of an issue in their system that needed repair. Unfortunately, due to adverse weather conditions, the repair could not happen as scheduled.Therefore We never suspend any water or electricity services in the hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
I loved the resort views and cleanliness and how kid friendly it is. It just is really pricey for food and drinks and having kids around was not the best but over all it is a great resort food was good. I enjoyed myself everyone was so helpful as well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Larranisha, it's wonderful to hear that you appreciated the views, cleanliness, and family-friendly aspects at Viceroy Los Cabos. Your compliments on our cuisine and our accommodating team members truly brighten our day as well. We also acknowledge your concerns regarding pricing and the presence of children; be assured we always strive to create an environment that matches our guests' preferences. Your feedback is valuable and will help improve the overall experience. Nonetheless, we're pleased you enjoyed your stay overall and look forward to welcoming you back.