Note fondée sur 848 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
67 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2022 par Motel 6 San Jose Airport, Gestion de l’hôtel
Hi Andre.A 4 out of 10 score concerns us. If you wouldn't mind elaborating on why you scored us a 4 so we can fix any problems that arose during your stay. We always strive to provide the best experience possible and are sorry you didn't have a pleasant stay.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 nov. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2015 sur Hotels
Hôtel bruyant mais proche aéroport San José
3 sur 5
par un voyageur

Confortable !

Publié le 6 août 2015 sur Hotels
Niveau qualité prix, c'est l'idéal. Pour un motel, à San José c'est bien. Je vous le conseille, surtout pour les transits.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Expedia
Everything is good but codition was old
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 déc. 2023 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 déc. 2023 sur Hotels
No good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2023 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Hector, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 nov. 2023 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Culinary hotel hospitality, industry

Publié le 2 nov. 2023 sur Hotels
Not so good I don’t think the sheets pillowcase and pillows were eco-friendly. Also not clean properly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Joey,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6