Note fondée sur 972 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Excellent rapport qualité prix

Publié le 21 janv. 2024 sur Hotels
Rapport qualité prix imbattable! Je recommande que ce soit en famille ou pour affaires.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Aurelia, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Santa Fe. It is always a pleasure to receive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,Aurelia CortezAGMLa Quinta Santa Feaurelia.cortez@highgateselectservice.com5054711142
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2023 sur Expedia
Hôtel à l'infrastructure vieillotte et rouillée. Chambre quelconque et le ménage n'est fait que tous les trois jours. Loin du centre et parking squatté tous les soirs par des camionneurs qui jouent au foot.... Environnement bruyant.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mai 2024
Uug
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mai 2024
Lots of dog poop and the outside is really run down and needs painted. Shower definitely needs updates!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience. I am sorry that your experience did not meet your expectations,please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us.Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
The facility looked rundown
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving a review. I am truly sorry you didn't have a pleasant experience when staying with us. We strive to make sure each guest has a memorable experience and we didn't do that for you. I will share your comments with our staff so we can improve. I hope you'll give us another chance in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
There always attentive and respectful, communicate very well. They always make sure that you are always comfortable.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia