Note fondée sur 10 évaluations de clients

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4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de LITTLETON

Publié le 10 mai 2022
Maria was absolutely wonderful! We checked in after 9pm due to being on our bikes and she was an angel!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 mai 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 nov. 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 oct. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2020 sur Expedia
Good value for money. Only 4 people sharing the bathroom when I stayed, but ppssibly up to 16 people sharing only one bathroom at busy times may be a stretch? And there was no lock on the bathroom door. Apart from that, a great place to stay.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 déc. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 sept. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Nice place, but a few things let it down

Publié le 11 mai 2019 sur Hotels
N1 is an unique, modern accommodation that caters to both budget and more upmarket travelers. We stayed in a apartment that was very modern, spacious and generally comfortable. We were on a Camino rest day and having the self-catering capability was invaluable. Although a good stay a few things let it down. Basic kitchen essentials were lacking - no tea/coffee, no detergent for dishwasher, no salt/pepper, minimal utensils etc. Made self catering more hassle than it should be. Breakfast was also too basic and service begrudging. EG you had to ask for the bread to be toasted for you which was met with an eye-roll. Front desk staff very helpful and friendly however.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 janv. 2019 sur Expedia