Note fondée sur 903 évaluations de clients

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4,1 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
Recommandé
pour Escapade avec des amis
par un voyageur

Publié le 9 avr. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2018 par Amber, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback!
4 sur 5
par Annick

Satisfaits de notre séjour à Saraland.

Publié le 26 oct. 2017 sur Hotels
Satisfaits de notre séjour à Saraland. Hôtel propre et confortable. Bon accueil Petit déjeuner un peu léger.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juin 2024
2 sur 5
par un voyageur

I plead the fifth

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
I broke out really bad being in that room the refrigerator made noise 24 seven the dust over the bed is what I believe was biting on me, and the roaches was not the business
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Amber, Gestion de l’hôtel
We are so sorry to hear you had problems with your room. After speaking with you at the desk about moving your refrigerator we were assuming you were still ok with your room choice. We hope to better serve you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
Clean, updated facility. Front desk helpful. Breakfast buffet needs more healthy items i.e. fruit or yogurt
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Amber, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time out to review us. We are very pleased to hear you enjoyed your stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
Good place for the price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Amber, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time out to review us. We are very pleased to hear you enjoyed your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Amber, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time out to review us. We are very pleased to hear you enjoyed your stay.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Stayed on the 3rd floor, people up all night til 2am making noise, running up and down the halls, banging on walls. Notified the staff, nothing happened, they walked the floor the morning after, AFTER people had checked out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Amber, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear that you had issues with your stay. Sometimes we get guests that are not considerate of everyone. Hopefully we can better serve you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
The staff was excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Amber, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time out to review us. We are very pleased to hear you enjoyed your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
Excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Amber, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time out to review us. We are very pleased to hear you enjoyed your stay.