Note fondée sur 26 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de OSAGE BEACH

Publié le 6 avr. 2024
Very remote but accommodating
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Judith , Gestion de l’hôtel
We appreciate your business and hope to see you again soon. Thank you again EBIMgnt.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
if you plan to visit stingray city, then. I'd suggest staying at this property. super convenient, super nice staff, reasonably priced and good food.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Ellen, Gestion de l’hôtel
Thank you it was wonderful having you and your family.Rgds
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Well we so happy be there, super nice owners and friiendly and professional, and food too. Thanks.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Ellenbay, Gestion de l’hôtel
Hi thank you for the great review, our job is to ensure that you are well taken care of. We appreciate having you as our guest. We look forward to having you again in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Judith , Gestion de l’hôtel
We appreciate your business, and would love to hear any suggestions you may provide. Thank you again EBI Mgnt.
4 sur 5
par un voyageur

Too distant and disconnected for me.

Publié le 24 déc. 2023 sur Hotels
The place is remote and nestled within what appears to be a residential area. Without maps, it would be difficult to find. There was no one at the office upon arrival. No instructions were provided on what to do to check in. I had to ask a neighbor to contact the number on the door. We waited for someone to show up. Wifi was weak. Room was clean and tidy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2023 par Ellen Bay Inn, Gestion de l’hôtel
Good day Yvonne, we would like to apologies for the inconvenience upon your arrival. Sorry that know one was available to greet you. We at Ellen Bay Inn always ensure that our guess are well taken care off. The agent could have stepped away at the time you arrived. As for directions we do have a sign pointing you to the Inn sorry it wasn't clear enough for you. We appreciate you choosing Elle Bay Inn and we hope you will give us another chance in the future.Happy New year.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2023 sur Expedia
Nothing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2023 par Management, Gestion de l’hôtel
We would have appreciate a full review. Thanks nonetheless Vince and company.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 févr. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2023 sur Expedia
Booking in on arrival was slow. We were not expected despite notifying them of our arrival time. Demand was made for payment even though we had paid one month before when booking. No apology when they discovered our payment. All-day breakfast turned out to be just sausage and egg even though we had ordered mushrooms and baked beans as well..! The worst breakfast we have encountered on our holiday so far - sloppy and broken eggs. No restaurant service available in the evening. Poor water pressure in the shower. Dirty windows. Nowhere to hang wet towels and swimming costumes. Woken up during the night by the noise of the water-pump situated behind our room. Nicely lit terrace area in the evenings. Overall we would NOT recommend this property.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2023 sur Hotels
Coût des repas plutôt élevés. Déjeuner continental "inclus" mais en 7 nuitées, je lai eu 3 fois. 2 matins il y avait rien et les 2 autres On m'a fait part que le dejeuner d'aujourd'hui était des oeufs/ bacon ou "french toasts "... Pour ensuite me les faire payer lors du check out.. C'est un peu insultant entre choisir de ne pas manger ou payer ce qui devait être inclus... Confort de la chambre correct Par contre, il pourrait y avoir une 2e couverture plutôt que juste un drap, ça serait un gros plus! :-) Ménage de la chambre minimum, sans que ce soit un ménage complet quotidien, il serait bien de passer aux 2 ou 3 jours pour vider les poubelles et changer les serviettes. (suggestion) plutôt que de passer après 5 jours. sinon, emplacement loin de tout mais tranquille et agréable, Wifi performant, espaces de stationnement suffisant lors de mon passage, cuisinier sympatique. Chambre suffisamment grande et quand même en bon état pour une période post-pandémique où l'absence de touriste à dû affecté durant plus de 2 ans.
3 sur 5
par un voyageur de Northville

Publié le 17 janv. 2023 sur Expedia
It should be 2 star Hotel (not 3 star)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2023 par unhappy, Gestion de l’hôtel
GM, we would like to apologize that we were not at your expectation.We would like you to give us another chance.