Note fondée sur 170 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
97 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 déc. 2023 sur Hotels
All good
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 déc. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

So so hotel

Publié le 2 nov. 2023 sur Hotels
Because I checked in very late, and they arranged a room at the end of corridor, and I wanted to change the room, but the staff said it was fully booked and it's the last room available. But I asked for another staff for help, he did change room for me. That means the previous staff didn't check for me and just didn't do more... Air conditioner is not enough, and carpet is very dirty. Will not go back this hotel again.
5 sur 5
par un voyageur

Value for money hotel near Senai airport

Publié le 4 sept. 2023 sur Hotels
The room is comfy and spacious, bed, amenities, cleanliness and staff are all great. This will be the perfect hotel to stay in if you want proximity to Senai airport and Johor premium outlet. If you want peace of mind and good/ quiet place to rest, this hotel will be the choice.
4 sur 5
par un voyageur

Not bad but quite expensive for the area

Publié le 1 sept. 2023 sur Hotels
Very exclusive hotel. But buffet breakfast does not tally with the exclusiveness. Quite upset in fact. Although i think giving more options would potentially caused more wastage... Could have provided water dispenser as a measure towards environmental sustainability.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 mai 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mai 2023 sur Expedia
Good
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 mai 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 déc. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2022 sur Expedia
Mark improvement on the breakfast setup , new coffee machine , all the food are hot as compare a few weeks ago as some food do have steamer turn on