Note fondée sur 10 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
Good for transfer
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2023 sur Expedia
最長12時間滞在、ロッカーやタオル、歯ブラシ、スリッパがセットになっている。ドライヤーは備え付けのものがある。
特に不自由することはないと思う。
クアラルンプールから早朝に出る便で出発する方には重宝しやすい。
par un voyageur
Publié le 18 août 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2023 sur Hotels
Great for a sleep n shower between flights.
Only would prefer a door with a lock.
par un voyageur
Publié le 25 juin 2023 sur Expedia
I had an 8 hours stopover in KL airport and needed somewhere to have a quick rest and freshen up. The " Capsule Transit KLIA2 Airside" hotel (pod-beds) was perfect for my needs. The bed was surprisingly comfy and the pod was larger than I expected. It was like a nice little cubby room just for me. I stayed in the "Female-Only" dorm, but the mixed-dorms were also quite safe for any travellers. The bathroom and shower facilities were also very modern. I felt a lot better being able to shower, freshen up, stretch out in my own bed for a few hours (rather than sitting around in the terminal). The Capsule Hotel also offered flexible booking times; 1hrs, 3hrs, 6hrs, 12hrs stays. I think they also offered bag holding service or pay to just use the shower facilities.
par un voyageur
Publié le 3 juin 2023 sur Expedia
トランジットで利用しました。
国際便の入るターミナル近くなので遅い時間でも安心。朝早い出発でも安心かも。
わたしは遅い便、次の日の昼の便だったのでゆっくり起床。静かで良かったのですがトイレとシャワーの数が少ない?たまに汚い?ので日本の清潔感を求める方にはちょっとドキッとすることが多いかも。
ですが基本的には綺麗で過ごしやすいので大満足です。
par un voyageur
Publié le 13 avr. 2023 sur Expedia
Excellent location for fly in fly out.
Not much dining options on airside
par un voyageur
I must have just been unlucky
Publié le 1 mars 2023 sur HotelsThe space was good for the cost, shower is fine and it was pretty quiet when I stayed. How
par un voyageur
Publié le 12 févr. 2020 sur Hotels