Note fondée sur 40 évaluations de clients

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3,5 sur 5
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Sales and Marketing , Gestion de l’hôtel
Dear Mr Baba Thank you for your review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us.We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2024 sur Expedia
L’hôtel a besoin d’un bon rafraîchissement. Les chambres sont très mal isolés..lorsque des passants ont des discussions notamment les personnes travaillant dans l’hôtel nous entendons tout depuis la chambre. Il y a très peu de lumière sur le chemin pour se rendre dans la chambre. Enfin, j’ai eu à attendre une heure pour être servie au restaurant.. bien qu’ils étaient une dizaine à ne rien faire.. j’ai du passer 3 fois commande.. c’était n’importe quoi.. la nourriture est pas très bonne.. l’hôtel en lui même est convenable mais ce n’est pas du tout un 4* même pas un 3* je dirai.. la literie laisse à désirer également, une forte odeur d’humidité dans la salle de bain avec une porte cassée… Pour les points positifs je dirai une belle piscine et l’hôtel est en bord de mer. Les personnes travaillant à l’hôtel sont sympas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Sales and Marketing , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your insights as they help us identify areas for improvement.We sincerely apologize for any inconvenience you experienced due to the condition of our facilities and the insulation in the rooms. Ensuring our guests' comfort is our top priority, and we regret that we fell short of your expectations in this regard.Please rest assured that your comments have been shared with our management team, and we are actively working on solutions to address these concerns. We are committed to enhancing our facilities and ensuring that all our guests have a comfortable and enjoyable stay.We hope that you will consider giving us another opportunity to provide you with the exceptional experience that we strive to deliver to all our guests. If your travels bring you back to the area, we would be delighted to welcome you back and demonstrate the improvements we have made.Once again, thank you for your valuable feedback. We appreciate your patronage and hope to have the pleasure of serving you again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Sales and Marketing , Gestion de l’hôtel
We wanted to personally reach out and express my sincere gratitude for your recent review. Once again, thank you for choosing to stay with us and for providing us with valuable insights. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Sales and Marketing , Gestion de l’hôtel
We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us.Take care, and we look forward to seeing you again!
3 sur 5
par un voyageur

January stay with beach view

Publié le 11 janv. 2024 sur Hotels
Had a stay at Balafon for a week in the beginning off January. Rented their most expensive room with my own pool and seaview. Not worth it at all. The pool and the location is good. The staff are very polite and friendly. But the standard off the room is really not good enough. When you pirce this high the quality off the room should be much better. There is no door to the bathroom. It`s very close to the bedroom. Their is not possible to keep the sun out do to curtains than dont cover the actual space off the terrace door/window. So forget about sleeping after 0800. Needs a serious renovation and then they could have this price or even more.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Sales and Marketing , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay with us. Your comments are valuable to us, and we take them seriously. We will review your feedback with our team to identify areas where we can improve and ensure that our guests receive the value and quality they expect from us.We hope that you will give us another chance to exceed your expectations and provide you with a truly memorable stay.Thank you once again for sharing your feedback with us. We value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2024 sur Hotels
Vi hade ett rum med swim up pool , men pga att vi bodde vid floden där ( som stank av avlopp) så kunde vi inte sitta utanför , stanken var vidrig. Rummet ok men slitet. Poolområdet strand och restaurang var jättefint.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 déc. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 nov. 2023 sur Expedia
My room was directly across from the kitchen and dining area. The noise often woke me in the morning. My room was not well maintained and upon arrival, the mirror had toothpaste spots which made me unsure of the cleanliness of my entire room. I saw a rat on the sidewalk one evening. The property was also not maintained well with broken fences and other repairs needed and a full paint refresh is necessary. The courtyard was not clean and the reception area was not welcoming.