Note fondée sur 53 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Large and comfortable room

Publié le 30 mars 2023 sur Hotels
Large and comfortable room. Good breakfast and nice location easily accessible from Shenzhen Bay port
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2023 par Daisy Wang, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for having taken a moment to share your experience with us. We are thrilled to learn that you have enjoyed your stay with us. We appreciate your feedback on our hotel and we shall continue to strive to even further improve our services and attentions to our customers.We look forward to an opportunity of welcoming you back to the DoubleTree by Hilton Shenzhen Nanshan Hotel & Residences.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Joye Zhang, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay. We appreciate your recognition of our service. We hope to have the opportunity to welcome you back to DoubleTree by Hilton Shenzhen Nanshan Hotel & Residences.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Joye Zhang, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay. We appreciate your recognition of our service. We hope to have the opportunity to welcome you back to DoubleTree by Hilton Shenzhen Nanshan Hotel & Residences.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Joye Zhang, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay. We appreciate your recognition of our service. We hope to have the opportunity to welcome you back to DoubleTree by Hilton Shenzhen Nanshan Hotel & Residences.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
早餐安排差
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Joye Zhang, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客,您好!感谢您选择深圳南山希尔顿逸林酒店及公寓并抽出宝贵的时间对酒店给予评价。我们重视每一位宾客的意见和建议,希望您与我们分享更多的入住体验。我们真诚地期待您在不久的将来可以在再次回到深圳南山希尔顿逸林酒店及公寓,并拥有全新美好的体验。
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
早餐变化不多,连鮮果汁都没,房间有塵蟎,很癢。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par Joye Zhang, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客,您好!感谢您选择下榻深圳南山希尔顿逸林酒店及公寓并抽出宝贵的时间对酒店给予评价。对于您在我们酒店的经历,我们由衷感到抱歉。您的满意是我们不懈的追求,对您提出的宝贵建议,我们已提交餐饮部,未来将会更加多元化,满足宾客的不同需求,如有个性化需求,也可致电我们反馈,我们尽最大努力做到让您满意。同时,宾客的健康与安全对我们来说一直都很重要,也一直是我们酒店日常工作的关注焦点。我们很感激您让我们意识到这一问题,并且正在努力确保问题得以解决。再次感谢您的时间和反馈,我们期待您将很快再次回来!祝您工作顺利,生活愉快!
3 sur 5
par un voyageur

非常好的酒店! 但是有待改善!

Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
整體酒店房間潔淨非常好! 房間很大! 設施新! 但是最大問題, check in 時房間沒有準備好! 早餐衛生程度比較差 , 餐廳服務比較緩慢, 有待改善!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par Joye Zhang, Gestion de l’hôtel
尊敬的賓客,您好!感謝您選擇下榻深圳南山希爾頓逸林酒店及公寓並抽出寶貴的時間對酒店給予評價。未能給您帶來滿意的住宿體驗,我們深表歉意!由於近日入住率較高,您所反饋的問題酒店管理層及相關部門非常重視,我們會加強對客房的關註,排查隱患,避免此類事件的再次發生。對於您提出的餐廳服務不及時的問題,我們會及時改進。您的支持是我們進步的動力,酒店全體員工非常歡迎您再次入住,我們希望可以讓您體驗酒店「細致入微,體貼入心」的服務,對我們有全新的,更好的認識。再次向您真誠致歉,祝您身體健康,萬事如意!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Joye Zhang, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay. We appreciate your recognition of our service. We hope to have the opportunity to welcome you back to DoubleTree by Hilton Shenzhen Nanshan Hotel & Residences.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2024 par Joye Zhang, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay. We appreciate your recognition of our service. We hope to have the opportunity to welcome you back to DoubleTree by Hilton Shenzhen Nanshan Hotel & Residences.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2024 sur Expedia
The hotel facilities were in good condition and the staffs also good. The room has a kitchen and washer/dryer, so it's good for people staying for a long time. After exiting the hotel, turn right and you will find KFC in the building beyond the overpass.(about 10min by walk) And there is stairs near KFC that go down to the basement. There is a supermarket in the basement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par Joye Zhang, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay. We appreciate your recognition of our service. We hope to have the opportunity to welcome you back to DoubleTree by Hilton Shenzhen Nanshan Hotel & Residences.