Note fondée sur 405 évaluations de clients

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4,0 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Séjours familiale au Hilton de Shenzhen Futian

Publié le 11 oct. 2019 sur Hotels
3 nuits passée au Hilton Futian très agréable. Hôtel très bien placé, très confortable et personnel agréable et toujours à l’écoute. Ne pas hésiter à y séjourner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2019 par Freddie, Gestion de l’hôtel
Dear Frank, Thanks for your sharing your positive review and I am delighted that you enjoyed your stay. We are looking forward to seeing you soon again. Regards, Freddie
4 sur 5
par un voyageur

A little disapointed

Publié le 3 oct. 2018 sur Hotels
The hotel seemed nice at first. However, there are some work and renovations going on around the hotel and on the road so it can be pretty noisy. You cannot relax and enjoy the pool as you can hear the noise and also, there is no lying bed, not really nice surroundings for the pool. The hotel staff are nice and friendly, you can ask them advice but do not go to the massage place they recommend and it is not a nice environment, looks like a massage factory. Other than that, the rooms are nice, good size with nice bathrooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2018 par Hilton Shenzhen Futian, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the Hilton Shenzhen Futian and taking the time to provide us your reviews. Pleased accept my sincere apologies concerning the metro construction bad experience. Thank you for your positive comments on our hotel and staffs, and I will share your comment with our team members. Thank you for your feedback and we will keep improving our service. We sincerely look forward to your visit again in the near future.
4 sur 5
par un voyageur de Genève

Hôtel sympa.

Publié le 4 mai 2018 sur Expedia
Hôtel sympa. Des travaux incessants en ce moment devant l'hôtel. Un p'tit dej vraiment top. Par contre l'accès à Internet est catastrophique. Quand vous y êtes pour bosser c'est dramatique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2018 par shirley sun, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the Hilton Shenzhen Futian and taking the time to provide us your reviews. Your comment regarding the WIFI has been noted, relevant action has been taken. Please accept my apology for the inconvenience caused. Thank you for your comments, we really value the guest feedback which is one of key source for me to know what we have done well to meet or exceed the guest expectation and where we have failed to keep our promise. But nevertheless, one thing we can assure you that we are always seeking for every opportunity to try the best to make each of our guest stay to be a pleasant memory. We are sincerely looking forward to your visit again in the near future.
5 sur 5
par Anas

Publié le 5 août 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2017
really happy to know that you are happy during stay with us this time. hope see you all the time
3 sur 5
par un voyageur

環境一流,服務九流

Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
登記入住手續非常緩慢,已經在線付清房費還說需要付房費,信息非常混亂。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Iris, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客您好,感谢您选择入住深圳大中华希尔顿酒店,很抱歉您在我们酒店入住过程中发生了不愉快的小插曲,未能让您享受到高品质服务。我们努力主动积极地为每一位宾客提供最高水准的服务。为了确保我们的宾客体验始终维持在我们所期望的高标准上,我们会加强员工服务意识的培训,给您带来真正高质量的服务。感谢您的宝贵意见,让您满意对我们来说非常重要。下次若您有机会再次来访深圳,请一定再次入住我们的酒店,让我们有机会为您提供您应当享受到的无微不至的服务。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Iris, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客您好,感谢您选择入住深圳大中华希尔顿酒店并且对于酒店住宿服务给予了良好的评价。我们很高兴您喜欢我们温馨舒适、友好诚挚的服务,我们所有希尔顿的员工都对提供卓越的服务充满了热忱。希望您能继续支持,我们会继续努力为您带来更优质的服务体验,您的支持是我们进步的动力,希望不久之后能与您再次相遇,祝您旅途顺利,生活愉快!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2024 sur Hotels
未能調校暖氣至冷氣
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Iris, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客您好,感谢您花时间撰写近期在我们深圳大中华希尔顿酒店住宿的评论。酒店一直对房间与其他设施进行定期维护,努力为我们的客人提供放松舒适、明亮开放的环境,完善每一个细节来为您提供更高质量的入住体验,以便确保我们的标准。感谢您提出的反馈意见,我们会继续努力为您带来更优质的服务体验,希望不久之后能再次和您相遇,祝您旅途顺利,生活愉快。
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par Iris, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 8 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par Iris, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 2 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!
4 sur 5
par un voyageur de Hong Kong

Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2023 par Iris, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 4 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!