Note fondée sur 978 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2022 sur Hotels
Hôtel et restaurant très bruyant, chambres pas tous rénovées.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2022 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay with us and for sharing your experience with other travelers. We have noted your feedback and will continue our improvement in those areas.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 avr. 2024
Parking with ease
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Thank you , Gestion de l’hôtel
Thank you Maurice, we hope you come back and stay again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
It was good, but kinda disappointed that I was charged so much for the rooms when there was a lot of renovations in progress.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par Thank you , Gestion de l’hôtel
We apologize for the renovation that was happening when you stayed. We do hope however that you will come back once the restaurant is complete to see that the wait was worth it.
3 sur 5
par un voyageur

Disappointed

Publié le 15 mars 2024 sur Hotels
Our room was right by the pool. The pool was overcrowded so there was not even a place to sit to watch my kids. We were in a suite. The bedroom heater mad a ton of noise and was loud. The jacuzzi in our room did not have hot water.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par maintenance troubles, Gestion de l’hôtel
Our seats in the pool are first come first serve. We have as many out there as the fire marshall will allow. Did you let the front desk know about the heater and the hot water. We have maintenance on site untill 1am on the week days and 3am on weekends and we would have fixed the problems to make your stay better.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024 sur Hotels
It was good, the only complaint was they put us in a room with no safety lock on it. So we put a chair in front of the door to avoid the kids from running out. We maybe could have gotten a new room, if we talked to front desk but the location of the room was too perfect by the pool!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par Thank you , Gestion de l’hôtel
I apologize for the safety lock in your room being broken. Next time please let the front desk know so we can have one of our maintenance men come fix it for you. I am glad you enjoyed your room placement.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par Thank you , Gestion de l’hôtel
We hope to see you again soon
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Great price for an off-season stay. Kids enjoyed the pool.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Thank you , Gestion de l’hôtel
Thank you Anthony. Im glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Thank you , Gestion de l’hôtel
Thank you Karla ! We hope to see you again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Sorry, Gestion de l’hôtel
Mandy Im sorry you didnt seem to enjoy your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Thank you , Gestion de l’hôtel
Thankyou Mitchell, hope to see you again soon!