Note fondée sur 873 évaluations de clients

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3,8 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Tres bien.

Publié le 14 août 2023 sur Hotels
Tres bon hotel. Bien place. Propre et bon petit-déjeuner. Personnel accueillant. Parfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2023 par MP - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Guillaume, We’re delighted to hear about your recent experience with us. Thank you for taking the time to share your experience and we look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2023 sur Expedia
Parfait bel hôtel personnel très sympathique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2023 par MP - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Nicolas, Thank you for taking the time to give your feedback. We really appreciate it. Looking forward to seeing you again. Please let us know about your future experiences.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2022 sur Expedia
Hôtel propre et accessible. Besoin d'un petit rafraîchissement. Piscine devant l'hôtel et au bord de la route.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2022 par Mike , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2022 par Annie , Gestion de l’hôtel
Dear Eric, Thank you for taking the time to fill out our online survey with such positive feedback! I have shared your comments with my staff, and they join me in thanking you for your kind words. We take pride in our hotel and the services we provide and we are so glad you enjoyed your stay. We are looking forward to providing you the same pleasant accommodations and service the next time you are in town.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2024
I requested to cancel my last day at the property approximately 48 hours prior. The hotel staff refused. Travelocity offered me no assistance either. Worst hotel experience in many years. Visibly dirty common areas, rugs, etc. I did not feel comfortable here and greatly regret the experience. I was told a mangager would call me from the hotel. I have received no phone calls.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par MP - Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Hello Troy, Thank you for letting us know about the issues that you experienced during your recent stay at our hotel. Reviews like these give us an opportunity to address areas of improvement. Guest satisfaction is our top priority, Rest assured that your concern has been forwarded to the hotel management and will be handled accordingly.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
Excellent service. Nice cozy room !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par MP - Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Hello FNU, We’re delighted to hear about your recent experience with us. Thank you for taking the time to share your experience and we look forward to welcoming you back soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Hot water was tepid for shower and bath.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par MP - Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Hello Valued Customer, We’re delighted to hear about your recent experience with us. Thank you for taking the time to share your experience and we look forward to welcoming you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Nothing fancy but this place does the trick.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par MP - Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Hello David, Thank you for your feedback. We are glad to hear that you enjoy your stay with us. We always make sure to provide the best experience to our guests. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Have a great day!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par MP - Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Hello Carlos, Many thanks for taking the time to share your feedback with us. We’re very happy to hear that we met your expectations. We are looking forward to welcoming you again soon!