Note fondée sur 60 évaluations de clients

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3,6 sur 5
3,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 oct. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 oct. 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ps….Leave Alone

Publié le 20 août 2023 sur Hotels
No inner springs left in the mattress, certainly was not 17m2. Very few appliances to cook with, needs a microwave as everything you buy can only be heated with a microwave, but wouldn’t know where to put it as the apartment was too small….
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2023 sur Expedia
The apartment was just awful, dirty, unloved and the mattress was terrible and ready for the bin!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2023 sur Expedia
The apartment was satisfactory, was in a great location and our stay was quiet and event free. The only downside was the smell in the entire unit, of sewer gas, especially in the bathroom. Also, a light was burnt out in the bathroom, making it very dark. Otherwise, it was good for a night or two but probably not much longer.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 avr. 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 sept. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 sept. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2022 sur Expedia
The only issue I have with this apartment was obtaining the access codes for the apartments, i tried the numbers listed and had difficulty. The information listed says 24hrs before, i was still communicating after that and was told we would receive it on the morning of, after communicating with Expedia and the apartments got the information the evening before