Note fondée sur 99 évaluations de clients

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3,3 sur 5
59 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur de Montréal

charmant hotel

Publié le 2 févr. 2018 sur Expedia
Nous sommes restés 3 nuits à l'hôtel ( la chambre Guadeloupe) et avons eu un accueil incroyable du manager. Très attentionné et à l'écoute il a su faire de notre séjour un bohneur. Service 5*. Le Inn est bien situé , la plage est à environs 10 min de marche, il y a aussi un grand supermarché tout près (5 min de marche). Très sécuritaire! La piscine est très propre. Je reviendrai et je le recommerais à tous ceux qui ne sont pas près à dépenser une fortune dans de gros complexe hôteliers américains et préférerais investir dans des hôtels locaux.:)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2019 par Nena Nanton, Gestion de l’hôtel
I was unable to translate into English. but the little French I know... It appears to be a good review. Thank you for taking the time to post a comment. Thank you for the kind words, we look forward to welcoming you back here some day soon.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 mars 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2020 par Nena Nanton, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feed back we appreciate all comments Hope you will return n the very near future. Best wishes. Nena
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2020 par Nena Nanton, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to comment, thank you. We look forward to welcoming you back here soon. best wishes. Nena
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2020 sur Expedia
the location is good the hotel is falling apart the furniture is rotting the internet is lousy and its tobad Antigua need decent affordable hotels.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2020 par Nena Nanton, Gestion de l’hôtel
Dear Sir/ Madam, Thank you for your review. We are on the verge of total renovations and refurbishing. The studios have already been equipped with new furniture the other rooms will be finished in a few months. I do hope you will give us the opportunity to serve you better in the future. Thanks again for your honest comments.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2020 par Nena Nanton, Gestion de l’hôtel
Thank you for posting a review. We welcome all feed back.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2020 sur Hotels
Reception team were very helpful and there was a nice swimming pool, but the hotel felt run-down. Catering was haphazard so we bought food from the large supermarket 10 mins walk away to cook in the room. Nice balcony to sit and watch the view.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2020 par Nena Nanton, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. I shall let reception know of their helpfulness. Our restaurant is privately leased but they have let us down so we have ended their contract. We are also in the middle of lots of changes and in the near future there will be a full refurbishment. I do hope you will come back at the end of our renovations some time later this year.
3 sur 5
par un voyageur

No Restaurant Service

Publié le 12 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2020 par Nena Nanton, Gestion de l’hôtel
Dear Euhlah, I sincerely apologize for the "NO Restaurant Service" The restaurant is privately owned and recently they have been having limited opening hours. We have ended the contract with them and so from February 1st. another arrangement will be in place. I am very sorry to know you were affected.
1 sur 5
par un voyageur de Dominica

Publié le 11 janv. 2020 sur Expedia
Generally poor service, little contact with staff and cold water to bathe in.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2020 par Nena Nanton, Gestion de l’hôtel
Dear Jenner, having checked your booking it appears you arrived after our front desk was closed and left early the following morning. Our security guard is trained to check guests in after hours. I am sorry you did not get the opportunity to interact with our staff. Not sure what happened with the hot water but all our rooms o have hot water. I can only think that early morning the water may have had to run for a little while to heat up. I am very sorry about that.
5 sur 5
par un voyageur de barbados

Publié le 9 janv. 2020 sur Expedia
Friendly staff... an the place is clean .. the room are in excellent condition
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2020 par Nena Nanton, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Christopher, Thank you very much for your kind comments. We do strive for cleanliness and friendliness. We look forward to serving you soon again. All the best for 2020.