Note fondée sur 925 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2023 sur Expedia
Beautiful view Very helpful staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2023 par Ange, Gestion de l’hôtel
Dear Isabelle,Thank you for taking the time to review your recent stay at our Hotel. We are thrilled to hear that you had a positive experience and that we were able to exceed your expectations.We take pride in providing our guests with exceptional service and amenities, and it is always rewarding to receive feedback that validates these efforts. Thank you again for choosing Radisson Blu St. Julian's, and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another great stay.Kindest regards,Angela Termini, Guest Relations Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2023 sur Expedia
Nous avons passé un excellent séjour au Radisson. L’hôtel est extrêmement bien situé, proche des restaurants, commerces et du quartier animé de paceville. A 15 min en voiture de La Valette et 3km de sliema. Une promenade de 3,5 km sépare l’hôtel de sliema et c’est une balade qu’on recommande vivement. Le personnel est agréable et à l’écoute. Merci Wilfried à l’accueil pour tous vos conseils et votre gentillesse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2023 par Kurt Camilleri , Gestion de l’hôtel
Dear Jassendra, Thank you for finding the time to review our Resort following your recent stay with us.We are glad to learn that your stay with us was an enjoyable one, thank you for also sharing your positive experience.We are all looking forward in welcoming you back very soon.Kind regards,Kurt CamilleriRooms Division Manager
5 sur 5
par un voyageur

Sejour

Publié le 13 sept. 2022 sur Hotels
Hotel superbe, personnel et restauration excellente. Le moins, servilletes de bain vieilles, avec des trous.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2022 par Kurt Camilleri , Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for sharing your positive experience, we are all looking forward in welcoming you back very soon.Kind regards,Kurt CamilleriRooms Division Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2022 par Kurt Camilleri , Gestion de l’hôtel
Dear Roland, Thank you for taking the time to review our Resort. Kind regards, Kurt Camilleri Rooms Division Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2020 par RP, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thanks for leaving us such a wonderful Rating. Best regards Ray Pace Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2020 par RP, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thanks for leaving us such a great Rating. Best regards Ray Pace Guest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 janv. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Radisson st julians

Publié le 27 déc. 2019 sur Hotels
Bon séjour dans l'hôtel. Le petit déjeuner est tous les jours le même. Pour le reste bon hôtel pour se promener a st julians. Belle vue sur la mer. Piscine intérieure un peu petite quand il y a du monde.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2020 par RP, Gestion de l’hôtel
Dear Karim, Thank you for residing at the Radisson Blu St. Julian’s for your recent visit to Malta and for having the time to review our Resort. We are glad to learn that your overall stay with us was an enjoyable one, thank you for your positive feedback regarding your experience at the hotel. We are delighted to have hosted you in our Resort. Thank you for highlighting certain aspects which, in your opinion, are in need of improvement and we apologise if these have somehow hindered the enjoyment of your stay. Please be assured that your comments have not gone unnoticed and that, where possible, relevant action will be taken. We do hope to host you once again in the not too distant future, please feel free to contact either our Reservations Department or myself personally to ensure that your next stay will be as comfortable as this one. Yours Sincerely, Ray Pace Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur de Lille

Publié le 11 nov. 2019 sur Expedia
Très bonne impression, excellents équipements, très proche de tous les commerces et endroits de vie sur l’île. Malgré un mobilier en bois manquant un peu de modernité, les chambres sont propres et la literie est dans un excellent état. Les parties communes sont remarquablement entretenues, le personnel est aux petits soin. Clairement l’un des meilleurs établissements de Malte ! Nous y reviendrons avec grand plaisir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2019 par RP, Gestion de l’hôtel
Dear Med, We appreciate you taking the time to write a review about our resort. I am delighted to see that you thoroughly enjoyed your stay and that you had a wonderful overall experience. Thank you for recommending us so highly and looking forward to welcome you back again soon! . Yours Truly Ray Pace. Guest Relations Manager.
5 sur 5
par un voyageur de San Ġiljan

Publié le 17 oct. 2019 sur Expedia
Excellent service de concierge , disponible, efficace et particulièrement aimable et à l'écoute.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2019 par RP, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate and review our resort. We are very glad to hear that you have enjoyed your recent stay with us and it is with pleasure to learn that our concierge team made you feel welcomed. Thank you for recommending us so highly and looking forward to welcome you back again soon! Yours Truly Ray Pace. Guest Relations Manager.