Note fondée sur 896 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 4 juin 2024
The room was ok, however a map and some directions from the attendant would have been nice on how to locate given room and how to get back to the front. I exited a door and walked all the way around the building to enter another door and still was not back to the front,
par un voyageur
Publié le 1 avr. 2024
New to flying
par un voyageur
Publié le 22 mars 2024 sur Expedia
Not a walkable area.
par un voyageur
Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
par un voyageur de West Chicago
Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Direct TV. 97 channels and no program guide so be prepared. Smart TV functions disabled. Cant stream, even with HDMI cable. Probably some agreement with DTV to remain relevant in the streaming age.
Buffet was overpriced for quality and selection.
par un voyageur
Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Good hotel
par un voyageur
Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Overall, nice quiet hotel. I was there for 1 night. King rook was really good.
par un voyageur de Jensen Beach
Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 9 mars 2024 sur Hotels