Note fondée sur 188 évaluations de clients

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4,8 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Bobbie Jackson, Gestion de l’hôtel
Thank you!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Bobbie Jackson, Gestion de l’hôtel
Wilma, We are so pleased to hear that you enjoyed your stay. We hope you come stay with us again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
We liked everything and were treated well. Thank you and we hope to return for another stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Bobbie Jackson, Gestion de l’hôtel
We are pleased that you enjoyed your stay and look forward to seeing you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
I give a total of 4 stars (out of 5) The staff was exceptional and the room was spotless. VERY clean, VERY comfortable. Staff was super helpful and friendly, especially the lady working the front desk. Free coffee 24/7 was an added bonus. Location was safe and quiet. My only knock would be no microwave in the room (not a big deal really) and the Wi-Fi was incredibly slow. We only got about 3 mbps which is VERY slow. We were able to stream on our devices, with some buffering, but my son's video games lagged quite a bit, if they would even load at all. This wasn't a great issue, because we weren't in the room except for at night. Faster Wi-Fi and/or Smart tv's would turn my 4 stars into 5! With that being said, at this price point, with the room and staff as great as they were, even with the slow WiFi, I wouldn't hesitate to stay here again, and with family in the area, we probably will.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Bobbie Jackson, Gestion de l’hôtel
James, Thank you for taking the time to complete an online review for us. I am so pleased that you enjoyed your stay with us. We are in the process of looking into the possibility of upgrading our tv service to provide a streaming option. I will pass the Wi-Fi information on to the correct department.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Love this town!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Bobbie Jackson, Gestion de l’hôtel
Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Can't say enough good things about Western Front. You won't be disappointed if you stay here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Bobbie Jackson, Gestion de l’hôtel
Motu, Thank you for taking the time to complete an online review. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Bobbie Jackson, Gestion de l’hôtel
We are pleased that you enjoyed your stay. We hope to see you soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Bobbie Jackson, Gestion de l’hôtel
Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Loved the atmosphere of the hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Bobbie Jackson, Gestion de l’hôtel
We are so pleased that you enjoyed your stay. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Great Hotel

Publié le 29 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Bobbie Jackson, Gestion de l’hôtel
Thank you!