Note fondée sur 46 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2021 sur Hotels
pas faire les chambres pendant 3 jours, pour moi c'est pas un hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2021 par Martina Kindl, Hoteldirektorin, Gestion de l’hôtel
We are really sorry to read your comment. Unfortunately, we did not find out about the problem during your stay, so we were unfortunately unable to respond. It would be nice to convince you of our service quality when you visit again.
5 sur 5
par un voyageur

Nöjd

Publié le 20 oct. 2023 sur Hotels
Väldigt bra hotell.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2023 par JUFA Hotel, Martina Kindl, Gestion de l’hôtel
Thanks a lot for the wonderful rating, we are really delighted that you enjoyed the stay in our hotel. It would be our pleasure to welcome you again, all the best!JUFA HotelMartina Kindl
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2023 par JUFA Hotel, Martina Kindl, Gestion de l’hôtel
Thanks a lot for the feedback, we really appreciate that. We look forward to welcoming you again, kind regards.JUFA HotelMartina Kindl
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2023 par JUFA Hotel, Martina Kindl, Gestion de l’hôtel
Vielen herzlichen Dank für die gute Bewertung. Es freut uns, dass wir in vielen Aspekten Ihre Erwartungen erfüllen konnten und Sie so hoffentlich einen rundum gelungenen Urlaub verlebt haben. Auf ein Wiedersehen freut sich,JUFA HotelMartina Kindl
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2023 sur Expedia
Auf der Durchreise nach Italien hier übernachtet. Sehr schönes weites Hotel und ein gutes Frühstück.. Ideal auch zu Wandern
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2023 par JUFA Hotel, Martina Kindl, Gestion de l’hôtel
Vielen Dank für Ihr Feedback, wir wissen dies sehr zu schätzen und freuen uns, dass Sie mit vielen Aspekten Ihres Aufenthaltes zufrieden waren. So hoffen wir, dass Sie gut erholt wieder im Alltag angekommen sind und würden uns gleichzeitig auf ein Wiedersehen freuen!JUFA HotelMartina Kindl
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2023 par JUFA Hotel, Martina Kindl, Gestion de l’hôtel
Thanks a lot for your rating, we really appreciate your opinion. It would be a pleasure to welcome you again,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2023 par JUFA Hotel, Martina Kindl, Gestion de l’hôtel
We would like to say "Thank you" for leaving us your feedback. We are delighted that you enjoyed the stay in our house and it would be our pleasure to welcome you again! Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2023 sur Hotels
Sehr schönes Hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2023 par JUFA Hotel, Martina Kindl, Gestion de l’hôtel
Vielen Dank für die zufriedenen Worte, das freut uns wirklich sehr. Wir waren gerne Ihre Gastgeber und sehen einem Wiedersehen mit Vorfreude entgegen. Bis dahin wünschen wir Ihnen alles Liebe und Gute und noch einen wunderschönen Sommerausklang!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2023 par JUFA Hotel, Martina Kindl, Gestion de l’hôtel
Danke vielmals für Ihre Bewertung, wir wissen dies sehr zu schätzen. Schön, dass Sie mit so vielen Aspekten Ihres Aufenthaltes zufrieden waren, wir würden uns über ein Wiedersehen freuen! Alles Gute für die Zwischenzeit und beste Grüße aus dem Wipptal!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2023 sur Expedia
Prima verblijf voor 1 nachtje. Aantal lampen werkten alleen niet. Geen koffie/thee opties op je kamer en de ruimte voor 4 personen was beperkt.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2023 par JUFA Hotel, Martina Kindl, Gestion de l’hôtel
We would like to say "Thank you" for the rating, we are happy to know that you had a good time staying with us. Of course we will reflect and discuss the mentioned critical points, maybe you will convince yourself of the changes during a new stay. Kind regards and all the best!