Note fondée sur 871 évaluations de clients

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4,7 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Wonderful team and place

Publié le 3 févr. 2024 sur Hotels
It's a very nice place... And most of all, I've been impressed by the kindness of the whole team! Thank you, Laura, Max, Mary, and those whom I don't know the name!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2024 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Dear Vincent,Thank you very much for your recent stay with us, and for your lovely feedback! We'll let everybody know that you were impressed with their kindness and we look forward to welcoming you again soon.Warm regards
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2018 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Paris

Hôtel austère, moderne et sans charme

Publié le 27 août 2018 sur Expedia
Pour : Les équipements, la propreté. Le rapport qualifié prix
Contre : L'austérité de la chambre et de l'hôtel, le modernisme, l'absence total de charme anglais.
Emplacement : L'hôte est situé dans une assez jolie petite ville mais je ne crois pas qu'il y ait grand chose à faire.
L'hôtel est luxueux et sans doute de bon rapport qualifié prix. Par contre les peintures de la chambre, lie de vin et gris, rendent la chambre sombre et triste. On est loin du charme des hôtels anglais. Côté équipement tout y est c'est parfait et la salle de bain est grande et belle. Au niveau du service il est pompeux et prétentieux. Bien qu'étant bien servi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2018 par Nick, Gestion de l’hôtel
Dear Alan thank you for your review and we were sorry to read you did not like the paintings. Hotel du vin is all about great wine, great food and great company. Regards
5 sur 5
par un voyageur

A conseiller

Publié le 22 août 2018 sur Hotels
Tout était parfait rien à redire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2018 par Nick, Gestion de l’hôtel
Dear Bernard Thank you for your review. Regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2018 par Nick, Gestion de l’hôtel
Dear Bernard Thank you for your review. Regards
5 sur 5
par un voyageur

Jolies attentions

Publié le 11 août 2018 sur Hotels
Hôtel très sympathique (personnel/chambre) Excellent restaurant Petites attentions qui retiennent... l’attention: une machine à café (Nespresso) dans la chambre et 4 capsules offertes. Une bouteille d’eau lors du check-out, pour bien s’hydrater lors de la journée qui s’annonce. Sur demande: un bon de réduction (8 GBP au lieu de 18 GBP pour la journée) pour le parking (couvert) situé à 100m.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2018 par Nick, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick, Thank you for your review.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Our room had unpleasant smell and the sink in the bathroom was blocked. We reported that but no action was taken and we were not offered a different room. A very limited choice of food for breakfast, no plain yogurt or cheese, undercooked croissants and green bananas. Staff generally cold and uninterested. After reading reviews our expectations were high. Won’t be staying there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Laszlo Lango Deputy General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Davor,Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry to hear about the issues you encountered during your stay.I sincerely apologize that your concerns were not fixed promptly although the Duty Manager went to the room to try to fix the sink's slow drainage.We are also disappointed to learn about your experience with the staff and the breakfast selection. We strive to provide a warm and welcoming environment for all our guests and offer a diverse breakfast menu. We will share your feedback with the relevant teams to identify areas for improvement.Thank you again for bringing these matters to our attention.Kind Regards,Laszlo
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Dear Philip,Thank you very much for your recent stay with us, and for your lovely feedback! We look forward to welcoming you again soon.Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Everything was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Dear Chris,Thank you very much for your recent stay with us, and for your feedback! We're glad to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you again soon.Kind regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Dear Gillian,Thank you for your recent stay with us, and for your feedback. We look forward to welcoming you again soon.Kind regards