Note fondée sur 939 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2022 sur Hotels
L'hôtellerie au Royaume-Uni est loin d'être aux standards d'autres pays, surtout au vu des prix pratiqués, mais là j'ai trouvé un bel hôtel, confortable, chaleureux et un super accueil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2022 par SC, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your feedback and your 10/10 rating. We are so pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2019 par VG, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your lovely feedback! We look forward to seeing you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Une adresse convenable

Publié le 6 juin 2019 sur Hotels
Nous avions fait le choix du Double Tree car pour avoir séjourné dans autre établissement de la marque nous sommes globalement toujours satisfaits. Si l’hôtel, un beau bâtiment, est bien situé et facilement accessible (le parking est payant avec un tarif préférentiel de 7,50£ pour les résidents de l’hôtel) il nous a fait l’impression de manquer d’un petit coup de fraîcheur. C’est très certainement un ancien hôtel reconverti en Double Tree. De fait quelques éléments auraient mérités une meilleure attention : pas de service des boissons à table au petit déjeuner, manque d’explication sur les produits et pas assez de choix, quelques détails sur le ménage dans la chambre (pas de changement de verre, erreur sur les produits de salle de bain, coussins non rangés)… Peut-être des petits détails mais qui font la différence dans d’autres établissements Double Tree que nous avons déjà testé. Néanmoins nous avions une chambre King Deluxe très très spacieuse qui devait avoisiner les 40 m2. Une chambre à la déco standard mais très confortable et très propre. On regrettera le manque de luminosité (une seule petite fenêtre). Pour les deux nuits que nous avons passé à Stratford c’était bien. Mais je pense que pour un prochain séjour nous allons chercher une adresse différente peut-être avec plus de cachet.
5 sur 5
par un voyageur de France

Stratford Upon Avon

Publié le 10 avr. 2018 sur Expedia
Pour : Tous les famille et mes amies
Contre : Les conforts de cette hotel
Emplacement : Stratford upon Avon est le belle ville, avec plusiers place des interest de Shakespeare et le RSC theatre. Warwick Castle est pres Stratford.
Cette hotel est magnifique pour le exploration de la belle ville de Stratford Upon Avon, Angleterre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2018 par Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anne; Thank You for taking the time to leave us some feedback following your visit to The Stratford Hotel. I'm pleased that you enjoyed your stay with us, and were able to take advantage of all the local attractions being so close to our hotel. We look forward to your next visit to our property. Kind Regards: Keiron Pay, Operations Manager.
3 sur 5
par un voyageur

avis

Publié le 29 janv. 2018 sur Hotels
Hotel propre mais fort rustique rénové mais a l anglaise !! la sale de bain Bien rien a dire pour mon avis personnel 30% trop cher !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2018 par Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sergio; Thank You for your review of The Stratford Hotel. I am sorry to hear that we did not exceed your expectations. I hope that in the future we might be able to accommodate you once more and provide you with an improved level of service. Kind Regards: Keiron Pay, Operations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
All good apart from Expedia somehow booked us a disability room !! Orthopedic beds , hard ,so not a good sleep. Queried with reception & they said did you book through Expedia !! Check your room out b4 moving in your luggage etc.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Anca, Gestion de l’hôtel
Dear Steve, Thank you for taking the time to share your thoughts regarding your recent stay at our hotel. We are glad that you enjoyed your stay. The happiness and satisfaction of our guests is a priority. Our staff takes pride in delivery the best service to our guests. Please accept our apologise about the room. Hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Anca, Gestion de l’hôtel
Dear Krzysztof, Thank you for taking the time to share your thoughts regarding your recent stay at our hotel. We are glad that you enjoyed your stay. The happiness and satisfaction of our guests is a priority. Our staff takes pride in delivery the best service to our guests. Hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Overall a lovely stay

Publié le 9 mars 2024 sur Hotels
The room was clean and well maintained. My only complaint was the pillows which were so soft that it felt like you didn’t have one. I had to wrap it up to give it some weight. Normally you get a firm and a soft pillow in a hotel but all 4 on the bed were like air, I didn’t have the best of sleeps because of this. I’m sure if I was staying more than one night this could have been resolved as the staff were very helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Anca, Gestion de l’hôtel
Dear Stephen, Thank you for taking the time to share your thoughts regarding your recent stay at our hotel. We are glad that you enjoyed your stay. The happiness and satisfaction of our guests is a priority. Our staff takes pride in delivery the best service to our guests. Really sorry to hear you had issues with the pillows. Please do report next time I'm sure our staff would of find a solution straight away. I will report this to housekeeping to have a look at the pillows. Hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

A well located and confortable hotel

Publié le 7 mars 2024 sur Hotels
A well located hotel that is merely 5 minutes walk from the train station and walkable to the town centre. the room for 3 adults (junior suite) was spacious and comfortable. We were a little disappointed with the breakfast as it was not hot, and we understand that "fresh" products cannot be provided continuously so some of the food had hardened (fried eggs) which spoilt it. Other than that there was a god selection and choice of breakfast items.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Anca, Gestion de l’hôtel
Dear Deirdre, Thank you for taking the time to share your thoughts regarding your recent stay at our hotel. We are glad that you enjoyed your stay. The happiness and satisfaction of our guests is a priority. Our staff takes pride in delivery the best service to our guests. Hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Anca , Gestion de l’hôtel
Dear Raymond, Thank you for choosing to stay with us and for leaving your review. Hope to see you again soon.