Note fondée sur 4 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,2 sur 5
2,2 Propreté de la chambre
2,0 Service et personnel
2,2 Confort de la chambre
2,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 oct. 2019 sur Hotels
2 sur 5
par ross de Sydney

Economical but not really desirable.

Publié le 5 juin 2015 sur Hotels
The area is a poor location in a very Islamic area, dirty and unkempt and not pleasant in any way with poor eating facilities anywhere nearby. The hotel was reasonable but would accept Hotel .Com booking and requiring me to pay in cash and telling me to claim a refund from Hotel .Com. Breakfast did not come and my passport was kept until I left the hotel which did not happen at any of the other 6 hotels I stayed at during my 2 weeks in Indonesia.
1 sur 5
par Aziz Muzakar

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mai 2015 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur de Jakarta

stay one night with dirty towel, unqualified rep

Publié le 18 févr. 2015 sur Expedia
Pour : nothing
Contre : need change of management
Emplacement : the location is good but the management is poor
bad experienced because one hour to negosiate on the room payment