Note fondée sur 855 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

À ne pas manquer !

Publié le 31 déc. 2023 sur Hotels
UNE EXPÉRIENCE INOUBLIABLE ! Dommage qu’on ne puisse pas donner plus de 5 étoiles, car 5 ce n’est pas assez pour partager LE RÊVE que nous avons vécu: personnel accueillant, petit déjeuner et dîner copieux et succulents… sans parler du confort des chambres qui nous a laissé sans voix. Je recommande vivement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, Thank you for rating your experience at Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea. It is truly humbling to learn that your experience with us has been among the best! We endeavour to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Kind regards, Sebastien Mariette General Manager - Kempinski Hotel Ishtar Area General Manager Levant & KSA
4 sur 5
par un voyageur

Aurait du être mieux !

Publié le 8 oct. 2023 sur Hotels
Très bel établissement, bien placé pour des visites vers le nord du pays. Neuf piscines plus belles les unes que les autres ! Aménagement moyen en bord de mer pour les baignades en flotaison ! Repas excellent, vins très cher. Chambres immenses mais décoration assez froide. Plusieurs dysfonctionnement dans la notre 3212 (porte de la douche qui ne fermait pas bien et la lumière de l'armoire qui ne s'éteignait pas). En revanche nous avions demandé le dernier étage en réservant deux mois à l'avance et nous ne l'avons pas eu. La direction peu soucieuse de la satisfaction client a refusé une compensation du premier diner non pris à cause de l'annulation de notre vol aller Royal Jordanian. Pendant quatre des cinq nuits de notre séjour, il y avait un somptueux mariage. Nous avions été averti de la gène possible. Elle a été effective et on aurait pu s'attendre à un geste de la direction pour compenser (apéritif, cocktail, ...) mais rien. Dommage au prix du séjour !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2023 par Sebastien, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. François,Thank you for your recent stay at our hotel and for sharing your experience. We are glad to learn that you enjoyed our facilities. However, please accept our apologies for the inconvenience you have encountered during your stay such as the room allocation, shower door and lights as well as the wedding noise. We have relayed all your feedback and comments to respective departments for necessary measures and to improve future guest experiences. Again, thank you for your comments, the entire team would be delighted to be granted the opportunity to host you again in the future.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel IshtarArea General Manager Levant & KSA
2 sur 5
par un voyageur

Mauvais rapport qualité prix

Publié le 26 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2023 par Sebastien, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for staying with us and for sharing your valuable comments. We were indeed saddened that you left our hotel with less than fond memories. We regret to learn that you felt your stay lacked in value-for-money. Please be assured that we have relayed your comments with my team, in order to look at your concerns further. We are certain that your constructive comments will help us to ensure that this sort of service glitch will remain to be an isolated case. It is with great regret that this disappointment has impaired your overall experience.Once again, thank you for sharing your constructive feedback we hope to have the pleasure of welcoming you back to the Dead Sea in the future.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel Ishtar& Area General Manager Levant
3 sur 5
par un voyageur

To improve

Publié le 5 mai 2023 sur Hotels
Room not ready at 16.30, it was given to us at 18.00. Reception desk completely disorganized. The credit from your website was not recognized and when we asked for a drink in compensation was denied. Not a kempiski service level at all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2023 par Sebastien, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Filippo,Thank you for taking the time to share your experience with us. I am sorry to hear that your arrival experience was lacking efficiency. This should certainly not be the case, especially as we would like our guests to be able to relax and enjoy as soon as they arrive. However, the check-in process should be ordered and fair for all our guests. I apologize for our lack of enforcing an organized check-in. I immediately informed our Front Office Manager, who will enforce a clear procedure for our front office agents in order to avoid recurrence. We appreciate your constructive feedback and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel Ishtar& Area General Manager Levant
5 sur 5
par un voyageur

Un paradis !

Publié le 23 janv. 2023 sur Hotels
Hôtel fantastique, service haut de gamme, pdj buffet magnifique, absolument rien à redire. Nous avons même décidé de modifier la fin de notre voyage pour retourner 2 nuits dans cet hôtel. Nous avons aussi séjourné au Hilton de la mer morte, le Kempinski le dépasse sans conteste. Le meilleur hôtel pour la Mer Morte
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2023 par Sebastien, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Boyer,We are very glad that we had the opportunity of hosting you during your visit to the Dead Sea. Our hotel aims to provide a truly unique experience, it is truly humbling to learn that you enjoyed your stay with us and that our hotel facilities and services were up to your expectation. We feel proud and grateful for your compliments on the efforts and dedication demonstrated by our staff members and would like to rest assured that we have passed on your comments accordingly.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future should your travels bring you back to the Dead Sea.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel Ishtar& Area General Manager Levant
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 oct. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 oct. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2022 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2022 sur Hotels