Note fondée sur 902 évaluations de clients

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2,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 déc. 2023 sur Expedia
We didn’t even spent the night there, parking lot was not even safe ! Police should have a station in this place!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Jocelyn, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We appreciate you bringing this to our attention. Kaur J. #team6
4 sur 5
par un voyageur

1 nuit chambre 1 grand lit

Publié le 25 sept. 2023 sur Hotels
Hôtel bien situé, tout proche du centre ville, accessible à pied en une quinzaine de minutes (Capitol). Hôtel vétuste, les extérieurs sont sales (poubelles qui débordent). Check-in rapide, réceptionniste sympathique. Chambre spacieuse, vieillotte, pas d'équipements (pas de frigo, pas de sèche-cheveux, pas de shampoing ni d'après-shampoing...). Literie +/- confortable. Wifi présent mais signal très faible rendant son utilisation impossible, j'ai du partager ma connexion 5G de mon téléphone portable. Pas de petit déjeuner, mais présence de café le matin à la réception. Parking gratuit. Nombreuses options de restauration et de shopping à proximité (à pied). J'ai malheureusement trouvé 2 petits cafards dans la salle de bain... Mis à part cela, au vu du faible prix de la nuitée (50€), il ne faut pas s'attendre à bien mieux, et j'ai quand même bien dormi ce qui est le plus important.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2023 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 juill. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2020 sur Hotels
Chambre équipée d une kitchenette. Dommage qu il n y est aucune casserole.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2024
The property from the outside did not look too good but the room was not bad. It was pretty quiet so that's a plus. However, the check in was terrible. It was late when we arrived and the guy at the counter clearly did not want to be there. When asked if there was a problem, he became upset threatening to cancel our reservation although it was fully paid.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
The room smelled of smoke despite being a non-smoking room. The bathroom was dirty and the tub was filthy. All the countertops in the room were soaking wet. We left the day we checked in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Bugs EVERYWHERE, at least 20 of them in each room. We couldn't sleep there, ended up searching for a different place to stay at 11pm. Luckily they gave us a refund.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Alejandra,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. On our behalf, we would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Sammy,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Horrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mars 2024 sur Hotels