Note fondée sur 17 évaluations de clients

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2,9 sur 5
3,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
1,0 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2024
Website say has a hot tub..no it doesnt..pool was shut down..none of the exercise equipment worked..tv in the room was buffering the hole night we were there..
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2023 sur Expedia
The location is a diamond in the rough. Great rooms, great price. Just bring your own corkscrew for wine. As they don’t have any.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 janv. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 déc. 2022 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 déc. 2022 sur Expedia
It smelled like pure smoke
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 déc. 2022 sur Expedia
Nice comfortable stay. Breakfast was meh and Coffee was horrible - could be better.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 oct. 2022
Waist of precious time
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2022
It’s ok
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2022 sur Expedia
When we walked to our room it smelled like someone was smoking even though it is a non-smoking area. The room was not adequately cleaned. The sink was cracked. We could not adjust the temperature correctly. It stayed cold in the room. We were both sore from the bed the following day.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2022 sur Expedia
Guy at the front desk didnt know how to run a credit card. When we got to the room, there was paint all over the floor. Also the door didnt close properly, had to push the tab in so that the door would close. Spend a couple extra bucks and stay accross the street, this place is not it.