Note fondée sur 15 évaluations de clients

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3,5 sur 5
3,4 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
1,0 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
El restaurante es bueno pero el servicio ha bajado en calidad. Las instalaciones podrían usar un poco de renovación, tienen un área nueva pero tampoco es para el precio que piden. En general es un buen lugar pero no esperen lujo.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 janv. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2024 sur Expedia
Me dieron una habitación que no era igual a la foto , la habitación estaba descuidada las toallas amarillas ni pudimos usarlas lastimosamente no vale lo que cobran para quedarse pedí que me cambiaran y me cobraron 200 más
2 sur 5
par un voyageur

Disappointment Hotel

Publié le 27 déc. 2023 sur Hotels
It is over priced. They think the design of the hotel is rustic... but to be honest is durty and abandoned... parking lot is NOT on the property... restaurant is another property . Good food bad service from all servers. Reception is on opposite side of the building and there job is to give your you key and walk you to your room in a maze like area. Ocean is 1 minute walk and is lovely. At the restaurant they allowed some guests to smoke. I had to move away from that smoking table with my plate on hands because there was NO servers to help or to tell them anything (smokers) sad. The night before, a big group of young people in black cars and all with gun's on their belts. We're at a tower looking building drinking, loud music and making everyone uncomfortable specially families with small children.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2023 sur Expedia
Me llego un mensaje de texto donde me avisan que no hay cupo . Tuve que buscar otro hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2023 sur Expedia
Un lugar muy seguro y bonito
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 août 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2023 sur Expedia
Literally the hotel was empty, and they don’t even care to give us a room even thought we were there earlier.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2023 par Reception , Gestion de l’hôtel
Hi Majo, thank you very much for your review. We understand your point and when it's possible, we are happy to give our clients earlier check in. The detail is that we had a total fumigation routine the day before so our cleaning staff were super busy to get ready for the check in. I hope you understand. kindly regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2023 sur Expedia
Bonita propiedad. Sin embargo, no a todos les agrada la música con mucho volumen, como en mi caso.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2023 sur Expedia
Great location, good food