Note fondée sur 943 évaluations de clients

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3,5 sur 5
84 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2022 sur Hotels
très bien comme hotel pour le prix
4 sur 5
par Yannick

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 août 2016 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 mai 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2024
They were in the midst of remodeling, so I cant really rate it; I assume everything will be much better in a few months. They have a laundry, and good breakfast.
1 sur 5
par un voyageur

Go with the higher priced stays in area.

Publié le 7 mars 2024 sur Hotels
Last minute trip to College visit. Due to us arriving after midnight I opted to book a stay with a cheaper rate. The desk attendant was nice and helpful which was the only positive. In the middle of the night my daughter spotted a small roach in the bathroom. Needless to say we did not get any rest after that discovery. The lady working the breakfast area in the morning was extremely rude and snipped at us a couple times.
1 sur 5
par un voyageur de Olney

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Lot noise
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
So I gave bad stars but it's not for the hotel it's for the Expedia app I had an issue that came up that took top priorities over going to the hotel and staying for the night in the app it said that I was not able to change or cancel my reservation because it was past the check-in time which it was not States at 3:00 p.m. is check-in time and when I was going into change or cancel it it was still in the a.m. so I just left it alone so I never even went to the hotel so again I have no problems with the hotel didn't even go I have more issues with the Expedia app and if this is being shown off as a review for the hotel I do apologize Hotel it's not your guys's fault for the bad Stars
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
It worked well for our crew who were working in the area.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 févr. 2024 sur Hotels