Note fondée sur 644 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 avr. 2024
par un voyageur
Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Cumple
par un voyageur
Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
the room had literally cockroaches. and red stains on the mattress . Between Expedia and the hotel I have not been given a clear response on who is going to refund me the entire week I paid for in advance .
Terrible!.
par un voyageur
Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur de San Luis Río colorado
Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
Es un lugar cómodo y económico.
No es de lujos ,pero sirve para descansar y dormir.
par un voyageur
Not as good this time
Publié le 27 janv. 2024 sur HotelsUsually I get a nice room in this place. This time they gave me a really basic room and besides it seems as they didn’t respect the original price. I know I was supposed to pay in there but I remember the “locked price” for the room.
They charge me in there I think $893 or $983. Either way. I don’t remember the room to be over $53 US dollars
Not sure.
Either way.
This was a bad experience
Subpar room extremely expensive
Just for the record
par un voyageur
Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia
Es céntrico y con mucho acceso, pero mis noches fueron muy desagradables por el ruido de los inquilinos y de afuera de la calle.