Note fondée sur 903 évaluations de clients

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4,2 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mars 2024
5 sur 5
par un voyageur de Fullerton

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
Hotel was great love the art all around the hotel. I felt safe and the staff was very helpful. I’m definitely coming back totally worth it.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
Es muy bonito el hotel y el personal amable
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
Everything was good, but the elevator wasn't working.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
Tv wasnt working as well.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
It's nice that they upgraded but the guest policy is very inconvenient for some who are there with family. Also they said they don't allow more than 3 people in a double occupancy.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Muy agradable la estancia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
They kicked us out try to pay for another room my friend tagged along then let us pay for another person to stay there and makes no sense so we got thrown out I wasn't gonna let my friends step in the car yet they didn't give us the voucher for the parking we paid for the hotel s***** experience