Note fondée sur 773 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,4 sur 5
56 % des clients le recommandent
2,4 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par Simon de St-Jerome, Qc

Passable mais...déjà vu bien mieux.

Publié le 6 oct. 2015 sur Hotels
Pas grand chose pour déjeuner, en plus on nous dit jusqu'à 10h00am, mais ils vident le comptoir à 9h15am. Un grille-pain 4 tranches mais seulement que 2 marchent. Les chambres confortables mais pas très propres.
1 sur 5
par un voyageur

Terrible!!!

Publié le 17 oct. 2014 sur Expedia
Pour : Rien
Nous n'arrêtions que pour une nuit entre deux destination, nous avions cru que le prix était fameux. Eh bien non !!! Les chambres étaient les pires que nous avions vu, sales et malodorantes, nous n'avons même pas oser prendre une douche tellement la salle de bain était repoussante. Pire expérience à vie !!!
3 sur 5
par palais

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 août 2012 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Undecided

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
Tv was hard to navigate.. no coffee pot in room Bed was comfortable Wifi kept going off and on People were rude between 12am-3am very loud in hallway
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Rebecca, We appreciate your feedback on your recent stay with us. We will look into ways to improve the TV navigation system and address the Wi-Fi connectivity issues. We're glad you found the bed comfortable. For any noise disturbances during your stay, we recommend reaching out to the front desk for immediate assistance.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Property is very trashy. Can’s outside are overflowing with trash. The rooms are not what the pictures showed. Mouse poop on beds. Some things in the room don’t work.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Scot, We're disappointed to hear about your experience and apologize for the inconveniences faced. We encourage guests to reach out to us directly during their stay to address any concerns promptly and ensure a comfortable visit. Your feedback will be shared with the team for further improvement.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Nice stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Catera,We are delighted to hear that you had a pleasant stay with us. Should you have any feedback or suggestions for improvement, please feel free to reach out to our management team so we can continue to enhance our guests' experiences. Thank you for choosing our hotel, and we hope to welcome you back soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
the television did not work. one of the bedside lamps did not work. There was what looked like spilled wax on the curtain, floor and table. the sliding door was not latched
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We appreciate your feedback and regret to hear about the issues you encountered during your stay. Please be assured that we will address these concerns with our team to ensure a better experience for our future guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Brianna,Thank you for being our guest. We are thrilled to hear that you had such a wonderful experience with us. We always strive to provide excellent service and amenities to our guests. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
Wow.....dirty hotel that needs a lot of help
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We regret to hear that your experience did not meet your expectations. We strive to maintain high standards of cleanliness at our hotel. We appreciate your concerns and will address them with our team.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Laura,We appreciate you choosing our hotel for your stay. If there is anything specific that you would like to share or discuss, please don't hesitate to reach out to us directly. We value your feedback and would be more than happy to address any concerns you may have had during your time with us.