Note fondée sur 487 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Bon rapport qualité prix

Publié le 17 août 2023 sur Hotels
Hôtel avec bon rapport qualité prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Willy,Merci pour l'excellente critique! Nous espérons vous voir bientôt.Lilith#Équipe6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2023 sur Expedia
A part le chauffage qui était bruyant, le reste était correct.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Mary,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
It's a new property and nice and clean. My room had a microwave and fridge. Hot water immediate. TV good. It's rather remote but next door is a Subway and there is a convenience store next to a filling station. Hallways need vacuuming--can that be so hard?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Unclean room, area surrounding hotel unkept
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
The room itself was fine. The floor definitely needed swept. It was laminate so it wouldn’t have been hard to swifter it. The outside was less than desirable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2024 sur Expedia
For the price, this was a great deal. The room was very clean but smelled a little. The heater took about an hour to heat the room to a reasonable temperature. Other than that, it was a good deal for the piece.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
The staff is very accommodating and friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Cynthia,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 déc. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

fine for the price

Publié le 11 déc. 2023 sur Hotels
check in was fine. the room looked nice but was not clean. floor and bed was covered in animal and human hair. I was given new clean fitted and flat sheet after i asked but the top comforter was not replace, this is where all the hair was so could only sleep under a sheet. shower wall had hair all over it which i was able to cut the shower on and send it down the drain but should have been done prior to me arriving also bathroom sink was stopped up.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2023 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6