Note fondée sur 57 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
Tutto molto bene, personale cordialissimo. I ragazzi del ristorante amichevoli e professionali
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 nov. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 oct. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2023 sur Expedia
It was a great hotel … the space inside the rooms and the balcony view is amazing
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Expensive isolated place

Publié le 4 août 2023 sur Hotels
The location is so and so a little isolated ,you will need a car to come or leave. Great views of the sea but you will see some construction sites near the water. Misleading description on the site a hotel near water. The hotel on a cliff around a kilometer away.Waiting an hour and a half and 3 hours ober the checkin time for the two rooms. The rooms are great and there is a good restaurant . But again you will need a car or taxi to move anywhere. All in all an expensive place with not too many benefits
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2023 par Guest Experience Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Our hotel is 150 meters away from the sea and all of our rooms have sea view. City center is 10 minutes away from hotel by car. All touristic and historical places in Trabzon can be visited by car. Sorry for not satisfying your expectations about this matter. Your review is so important for us and you can make sure of that we will take all of your complaints into consideration. We are so sorry for your negative experience. We would like to see you in our hotel again.Best Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2023 sur Expedia
.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2022 sur Hotels