Note fondée sur 264 évaluations de clients

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4,3 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par THIERRY

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2015 sur Hotels
4 sur 5
par Patrick de Sannois

Hotel confortable

Publié le 29 juill. 2015 sur Hotels
Chambre avec espace cuisine. Très bon confort. Dans salon accueil, pas très bien nettoyé. Les poubelles sont pleines. Globalement satisfait.
4 sur 5
par Bruno de St Leu

Parfait mais petit dej à améliorer

Publié le 29 juill. 2015 sur Hotels
Les notes données ci dessus parlent d'elles même. Tout était parfait bien que le petit dejeuner pourrait proposer oeufs saucisses bacon pour etre du niveau de l'hôtel.
3 sur 5
par un voyageur de Steamboat Springs

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
The clerks need to pay attention to repeat customers
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2024 par Alex Neilson, Gestion de l’hôtel
Dear Judy, We apologize that the front desk did not catch that you were a repeat customer, we have some new front desk agents that are just starting and so they may not be as familiar with guests as other front desk staff that have been here longer. We strive to make sure all our repeat and new guests feel welcome and at home. We hope you have a great day and hope to see you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2024 par Alex Neilson, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your thoughts with us.I appreciate you choosing to stay with us, and we hope to see you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2024 sur Expedia
Best staff. Very helpful. Nice place to start. Will definitely stay there again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2024 par Alex Neilson, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your thoughts and the great stay you had with us.I appreciate you choosing to stay with us, and we hope to see you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2024 par Alex Neilson, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your thoughts with us.I appreciate you choosing to stay with us, and we hope to see you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2023 sur Expedia
Very nice hotel; we enjoyed our suite.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2023 par Alex Neilson, Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your most recent experience with us here at the TownePlace Suites by Marriott Vernal.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the entire team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2023 par Alex Neilson, Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your most recent experience with us here at the TownePlace Suites by Marriott Vernal.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the entire team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.