Note fondée sur 228 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Tout sauf les repas
Publié le 1 déc. 2019 sur HotelsDommage que le chef de cuisine soit si mauvais avec des plats sans goût et très prétentieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2022 par Tin Nguyen-Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Frederic,
Thank you for your feedback.
We have noted on your negative feedback and we will train our staff to serve our guests better in the future.
We look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau.
Kind regards,
Tin Nguyen
Assistant Front Office Manager
par un voyageur
Excellent rapport qualité prix
Publié le 9 nov. 2018 sur HotelsExcellent petit-déjeuner mais coin piscine pas attrayant du tout car peu d'aménagements. La plage privée n'a rien d'exceptionnel. Très belle chambre. Dommage que la "smart TV" ne fonctionna pas du premier coup et a nécessité l'intervention d'un technicien pour la réinitianiliser: cela signifie qu'il n'y a pas de contrôle sur ce point lors de la préparation de la chambre.
par un voyageur
Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
A very inch hotel with good service. Close to the beach and supermarket. Friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par David de Brito, Gestion de l’hôtel
Dear Kevin,Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivate our team to do greater in the future.We look forward to welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par David de Brito, Gestion de l’hôtel
Dear Lim,Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivate our team to do greater in the future.We look forward to welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par David de Brito, Gestion de l’hôtel
Dear Elias,Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivate our team to do greater in the future.We look forward to welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
I love this place. I will be back and recommend to all friends
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par David de Brito, Gestion de l’hôtel
Dear Hoang,Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivate our team to do greater in the future.We look forward to welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager
par un voyageur
Always the choice of hotel
Publié le 24 janv. 2024 sur HotelsTop rated hotel at good value price with top notch service provided.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par David de Brito, Gestion de l’hôtel
Dear Fraser,Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivate our team to do greater in the future.We look forward to welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager
par un voyageur de Chantilly
Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia
Warm and friendly staff. Excellent food selection. Great location with many restaurants within walking distance.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par David de Brito, Gestion de l’hôtel
Dear Tony,Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivate our team to do greater in the future.We look forward to welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 31 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par David de Brito, Gestion de l’hôtel
Dear Bo,Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivate our team to do greater in the future.We look forward to welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 20 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par David de Brito, Gestion de l’hôtel
Dear Nga,Thank you for your feedback.We have noted on your negative feedback and we will train our staff to serve our guests better in the future.We look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager